{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med udbetaling af livsforsikring - kronisk forfangenhed?
  • #1   2. jan 2015 Så vidt jeg har forstået er det utroligt svært at få udbetalt livsforsikringen.

    Min tidl. hest var kun livsforsikret og på trods af en alvorlig gaffelbåndsskade hvor gaffelbåndet var vokset fast på griffelbenet og benet var fuldstændigt ødelagt og han gik med mange smerter, så kunne jeg ikke få udbetalt livsforsikringen.
    Jeg fik af vide at jeg kunne smerte dække ham resten af hans liv og så kunne han sagtens gå på fold og derfor kunne jeg ikke få livsforsikringen på ham.



  • #2   2. jan 2015 For at få livsforsikringen udbetalt skal hesten falde om af sig selv, eller os skal det var decideret i mod loven at holde den i live, altså hvis den kan gå som foldbums uden det er i mod loven, skal den holdes i live ellers for man ikke en krone..

  • #3   2. jan 2015 hvis din dyrlæge mener det er det bedste valg for hesten at den bliver aflivet, kan de kontakte forsikrigen med grundlaget, og det godtager forsikringen efter min erfaring altid. men hvis livsforsikringen er vigtig for dig ville jeg tale med dyrlægen først og lade dem tage valget..


  • #4   2. jan 2015 Det ER meget svært at få den udbetalt desværre og ja det er ligefør hesten skal falde død om af sig selv smiley

    Men jeg kender faktisk en som har fået den da hendes isbuk stod akut forfangen. Det kommer helt an på hvordan din dyrlæge griber det an hvad han siger og vurderer. hvis hesten står med hovben der stortset er gået igennem sålen ER det Uforsvarligt at lade hesten leve smiley
    Men tal med dyrlægen , det er ham der skal vurderer at det er en dyreværnssag hvis hesten holdes i live.

    Hvis man har sygeforsikring kan det også nogen gange hjælpe lidt på at selskabet er mere villig til at godkende en aflivninge? for så skal de selv være med til at betale div behandlinger...



Kommentér på:
Erfaring med udbetaling af livsforsikring - kronisk forfangenhed?

Annonce