{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Sabbatår i England, arbejde m. heste {{forumTopicSubject}}

Davs smiley

Jeg spørger herinde i håb om, at der er nogen, som enten har erfaring eller kendskab med at arbejde med heste i England.

Her til sommer er jeg færdig med min stx, og vil rigtig gerne tage et år til England (evt. Skotland) og arbejde med heste.
Jeg har redet/arbejdet med heste i mange år, men aldrig søgt højt niveau i en specefik diciplin. Dette har medført at jeg er en udemærket rytter, med et godt tag på heste generelt. Jeg vil selvfølgelig meget gerne arbejde med heste, men jeg har heller ikke noget i mod staldarbejde.
Det bedste vil være at finde et sted, hvor der er mulighed for at bo, evt. med lav løn.

Er der nogen af Jer, som har erfaring med nogle gode steder at arbejde, eller gode sider at komme i kontakt med nogle på?
Og ved I hvordan og hvorledes det foregår? Kan man blot rejse dertil uden nogen form for specielt pass/tilladelse?

På forhånd tak smiley .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sabbatår i England, arbejde m. heste
  • #1   13. jan 2015 kan kun sige at jeg har snakket med en brite i London som guidede folk rundt i Hyde Park hun nævnte for mig at rideskoler og guides søger tit ryttere især om efteråret til at holde hestene igang smiley

• #3   13. jan 2015 jeg har lige været i Wales, jeg troede jeg skulle værer der til sommer, men jeg måtte hjem noget før. Familien var rigtig sød og arbejdet var rimeligt, men de vilkår de havde dyr på var simpelthen forfærdelige.
    Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for alle steder, men pas på med hvor de bevæger dig hen af, specielt også når vi snakker Skotland og ja inklusiv Wales.

Når du får en aftale i hus, så sørg for ikke at binde dig og besøg evt. stedet først i en uge, så du ved hvad du går ind til, det ville jeg sådan ønske jeg havde gjort.
    Jeg fandt det igennem facebook, hvor en "bekendt" slog noget op.

Kommentér på:
Sabbatår i England, arbejde m. heste

Annonce