{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingstekåring 2015
  • #2   17. jan 2015

Kommer hele fredag (altså også Gallashow) Hmm.. Hvad jeg skal se.. Det har jeg ikke fundet ud af endnu. En masse gode heste og ryttere smiley
    Vil gerne købe: ridestøvler, ridehjelm, vinterridejakke, grimer og træktove (kan man aldrig få for nok af ;-)) Hmm.. Der kommer sikkert mere med tiden, men nu må vi se hvad pengepungen siger, og jeg falder sikkert også over et eller andet derhenne, son jeg "kommer til" at købe smiley

• #4   17. jan 2015 Altid.. smiley Såååå træls.. Men der er jo så meget godt joooo. Den fælde er der hver gang, og alle kender den vidst.

• #6   17. jan 2015 Jeg skal på studietur om lørdagen, så vi har valgt at tage afsted fredag efter skole. Det betyder at vi ikke har så meget tid og derfor skal vi kun ind i udstyrshallerne i år

• #7   17. jan 2015 Jeg skal se efter et par "lukkede" strigbøjler, sporer, en grime, og så håber jeg på at finde et flot RBH sæt jeg bare må have med hjem - enten i spring eller dressur. Gid man dog havde råd top begge dele smiley
    Ellers ryger der nok noget med hjem, man ikke havde planlagt

• #8   17. jan 2015 Overhovedet ikke fair.. smiley
    Hahaha, derfor jeg (for det meste) tager kontanter med mig. Så kan det ikke gå sååå galt igen. Meeen...Dankortet kan godt gå hen og blive varmt her også.. Ups.

• #10   17. jan 2015 That's correct! Dilemma dilemma.
    Plejer altid at have en lille taske agtig ting med, hvor min pung er. I pungen er der kun kontanter, og i "nødstilfælde" så har jeg mit MasterCard liggende langt nede i en lynlåslomme i selve tasken smiley

• #12   17. jan 2015 mine heste har alt smiley meen der ryger ski nok et eller af til dem smiley men ellers skal jeg bare shoppe ridetøj til mig smiley

• #13   17. jan 2015 Jeg ved ikke helt hvad dage pt da jeg muligvis skal være fotograf men hvis ikke så bliver det nok lørdag og måske søndag i udstyrshallene og mon ikke jeg køber en billet til auktionen ??

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal købe, jeg mangler ikke rigtig noget og det gør hesten heller ikke men jeg skal sikkert nok finde et eller andet at købe, muligvis nogle poloer og måske en ny ridejakke eller et par gamacher, og hvis jeg kan finde det så en lædergrime i sort med guld navneskilt på den ene side smiley

• #14   17. jan 2015 Jeg er der fredag/lørdag for at stå i pølsebod under gallashowet, sammen med min rideklub/job. Meget hyggeligt og får set næsten hele gallashowet smiley
    Så lørdag ender jeg nok med at komme i udstyrshallerne.... mangler ikke rigtig noget, udover nye stævnebukser og måske ridestøvler... støvler haster dog ikke... og hesten har alt.. det eneste den mangler er nok nogle nye foldklokker smiley
    Men ja. Jeg falder nok også over noget som jeg bare MÅ have!

• #15   18. jan 2015 Vi kommer fredag og skal se:
    *Løsspringning af hingste
    *Youngster Cup springning 6-7 års
    *Testrytter unghestechampionatet i springning 1. del
    *Præsentationsklasse for 4-5 års hingste i spring
    *Fremvisnings af auktionshingste og udstyrs haller.
    jeg er ude og lede efter ny hest og hvis jeg ikke finder en inden kan det være den er på auktionen smiley

• #17   2. mar 2015 Jeg kommer Fredag og Lørdag. Skal købe alt for mange ting:-) Staldgamacher til begge ponyer, stalddækken til dem begge, et 3-ringsbid, et andet bid (kan ikke huske hvad det hedder), underlag og hut fra Kinnerup, skridttæpper til begge, grimer og til sidst et fortøj. Så der er rigtig mange ting. UPS……….:-) smiley smiley
    Cecillie

Kommentér på:
Hingstekåring 2015

Annonce