{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Hest & Rytter 2015 {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens smiley
Er der nogle af jer der skal til Hest & Rytter 2015? Hvis ja, hvad skal i så købe? Eller skal i ud og se foredrag elle hingstekåring?
Jeg skal derhen med rideskolen d. 8 marts, men ved virkelig ikke hvad jeg skal købe smiley Det er sådan, at vi ikke må bruge egne underlag, kun til stævner, når man rider elevhest, så det er måske lidt dumt at købe en masse underlag smiley Men har i nogle idéer til hvad man kunne købe til en grå pony på 143 cm? Er ret glad for mærkevarer, så det må gerne være de lidt dyrere ting smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest & Rytter 2015
  • #1   14. feb 2015 Jeg skal derover som forhandler af udstyr - men skal selvfølgelig også kigge lidt - måske nogle nye gamacher til dressurmusen smiley

• #3   14. feb 2015 Jeg ville gerne have et par distance. stigbøjler i rød
    Og evt. en nummerholder vest
    og himaleja salt sten
    En mini pony grime til vores lille Mille
    Og en rød hætte trøje
    VH
    Annette

• #4   14. feb 2015 jeg skal derover og se Dressur Clinic torsdag aften. Har billet til alle haller og hest&rytter messe hele fredagen, samt til galla fredag aften.

Jeg havde tænkt mig at jeg skulle have fat i en strik og et halstørklæde jeg kan ride med og gå med når jeg er i stalde om vinteren.
    Så skal jeg have et par skjorter jeg kan ride med til sommer.

• #7   14. feb 2015 Jeg er der om lørdagen - mener det er d. 7 smiley

Skal mødes med nogle veninder fra ridelejr, og så skal vi ellers gå amok smiley

Har ingen idé om hvad jeg konkret skal have, men ville da være fedt med noget RBH, evt. nogle PC dressurgamacher, noget BoT og sådan lidt af hvert smiley
    Måske et par nye ridebukser med grip, hvis der er nogle jeg har råd til, som sidder godt, og som jeg kan lide (ikke en nem cocktail at blande ;-))

• #8   14. feb 2015 Jeg skal derover lørdag, og se auktionen samt gå rundt i det forskellige haller og se på udstyr, jeg skal måske også derover søndag men er ikke helt sikker.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal købe for mangler ikke rigtig noget.
    Måske et par pikeur ridebukser med grip til hverdag da jeg lige har købt nogen til stævne og de er fantastiske, og så tror jeg måske jeg skal kigge på nogert RBH tilbehør, har hørt der kommer 17 nye farver nu her, og regner med at forudbestille et af underlagende her d.24, så hvis jeg kan finde noget der matcher det underlag jeg bestille bliver det nok købt med hjem smiley

• #10   14. feb 2015 Det lyder spændende med alle de ting i skal:D
    Jeg havde selv tænkt lidt på nogle RBH gamacher, og en matchende hut, eller et HV Polo springsæt:) Og så måske et lændetæppe. Har dog bare tit set at der går hul på RBH gamacherne. Og også en rebgrime måske, synes de er så pæne smiley

• #11   14. feb 2015 Hvis du finder dem med condura forstærkning, går de ikke så nemt i stykker smiley
    Sådan et par har jeg tilsalg herinde, så kan du evt. se hvad det er for en slags jeg mener smiley

De er ikke så "shiny" som de andre, men de holder meget bedre, fordi de er mere stofagtige smiley

• #12   14. feb 2015 Og rebgrime skal du helt klart købe ved "tyskeren" - de er bare god kvalitet smiley

• #13   14. feb 2015 Cecilie:
    Er condura forstærkning det sorte, der er på bagsiden af dem?
    Og ved du evt. hvilken hal "tyskeren" er i?

• #15   14. feb 2015 Ja, jeg ved ikke om der er sort på alle gamacherne, men det er egentligt "bare" at der er bedre stof på gamacherne, så de ikke bliver så let slidt og hullet smiley

Ser lige om jeg kan finde ud af det - han er bare kendt som "tyskeren" af de fleste, for ingen kan helt huske hvad hans stand hedder, da det er et langt tysk navn x3

• #16   14. feb 2015 Spørger helt uvidne..

Er der mega mange gode tilbud siden folk bruger voldsomt mange penge deroppe eller hvorfor er det lige? :o)

• #17   14. feb 2015 Jeg synes der er mange gode tilbud smiley

Brugte relativt mange penge dernede sidste år - 1106 kr. - men fik dælme også meget godt med hjem synes jeg smiley

Saxon Jodphurs m. lam - 150 kr.
    Stresshesten Findus - 20 kr.
    Magic Brush - 50 kr.
    Horseline klokker - 50 kr.
    Montar sikkerhedsvest m. lameller - 350 kr. (fødselsdagsgave fra mor)
    Back on Track knæbandage m. spænde - 227 kr.
    Horze ride/lændedækken m. 250g fyld - 144,50 kr.
    100 % ulddækken - 150 kr.
    300 g vinterdækken - 314,50 kr.

Billeder af det hele kan ses i mit album på min profil smiley

• #18   14. feb 2015 Jeg har ikke en bestemt plan for hvad jeg skal have,
    men man kan aldrig få for mange underlag eller gamacher smiley

Jeg ejer intet RBH så håber at kunne finde noget jeg synes om derude til bare en lidt bedre pris smiley ellers så måske en lækker lædergrime!

Kommentér på:
Hest & Rytter 2015

Annonce