{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ride bukser med grip
  • #1   5. feb 2015 Jeg kan ærlig talt ikke mærke noget forskel, men jeg er også dressurrytter og sidder derfor meget stille. Jeg kan forestiller mig at f.eks. springryttere kan mærke en forholdvis stor forskel smiley

  • #2   5. feb 2015 Vil mene det er en fordel for både dressur og springryttere, da man som dressur rytter sidder bædre fast med sædet smiley
    Har grip på mine stævne bukser, det er jeg glad for syntes personligt at man sidder bedre fast, men til hverdag kan jeg ikke mærke forskel.
    Vil også mene det kommer an på hvordan man rider, hvilken sadel man har og hvor meget hestens gang skubber en ud af sadlen m.v smiley


  • #3   5. feb 2015 Jeg ELSKER ridebukser med grip, de bedste jeg har haft på af ridebukser overhovedet, det var et par Back2Back Lyon Pro - desværre er de ikke holdbare nok til mig, da jeg har haft to par nu, hvor det første par gik i stykker på en mærkelig måde midt i noget stof (var ikke faldet af eller noget) da de var omkring 3 måneder gamle såvidt jeg husker, og det andet par holdt kun 1 måned, før de var i stykker smiley
    Men derfor er de stadig det bedste par ridebukser jeg har haft på, SÅ behagelige, selv mine Kingsland jeg har nu (med fuldskind smiley ) er ikke lige så behagelige som dem fra Back2Back smiley


  • #5   5. feb 2015 mange tak for svarene smiley

  • #6   5. feb 2015 Elsker mine montar ! Grip er det bedste!

  • Hopsi :-)
    Hopsi :-) Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 140
    #7   5. feb 2015 1 - det er bestemt ikke alle bukser med grip der er lige gode. Nogle mærker kan man ikke mærke når man sidder i sadlen og andre kan man mærke de giver modstand så man sidder fast smiley

    2 - jeg er kun til grip nu smiley


  • #8   5. feb 2015 Jeg synes personligt at det er overvurderet.
    Men jeg synes at jeg sidder meget bedre i min wintecsadel end i lædersadler med grip smiley


  • #9   5. feb 2015 Efter jeg fik mine Montar ridebukser med grip, bruger jeg ikke andet. Jeg kan TYDELIGT mærke forskel, og jeg føler jeg sidder bedre fast, bukserne sidder mere behageligt uden at klistre. Nu kan jeg slet ikke holde ud at have skind ridebukser på. Pyha. Syntes de klistre for meget fast på benene.. smiley

  • #10   6. feb 2015 Mine montar med grip ville jeg ikke bytte for nogen andre, for det første, så SIDDER du der i sadlen hvor du har sat dig!!, for det andet, (intet med grip'en at gøre, men snarere Mærket), så sidder bukserne VIRKELIG godt på mig;), har prøvet MANGE bukser nu, igennem de sidste 15-20 år i sadlen, og disse er nu de bedste;)

  • #11   6. feb 2015 Går an på hvad din sadel er lavet af.
    I "plastisk" sadler som Wintec osv. der glider jeg rundt i grib synes jeg.
    I lædersadler, sitter jeg fast smiley Jeg bruger accademia italiana ridebukser hvor der er også er grip opad knæet. Jeg sidder bedre med grip synes jeg smiley


  • #12   6. feb 2015 Elsker mine 3 par Animo med grip, jeg skal have et nyt par Animo.
    Har haft mit ene par i snart et år, og der er INTET galt med dem. De går bare ikke i stykker.

    Grip anbefaler jeg hvis du rider i lædersadel.


Kommentér på:
ride bukser med grip

Annonce