{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plag/træning
  • #2   17. feb 2015 Mine små islænder piger, de får lov til at være børn. Men de bliver gået med, børstet og så har jeg introduceret dem til lidt pressening og sådan nogle små ting smiley
    Til sommer regner jeg med at de skal prøve at blive longeret. Hvis de er klar smiley


    profilbillede
  • #3   17. feb 2015 Min fik lov til være barn - men hun blev strigles, vendt til plastik, trafik, og lærte tricks (alt det startede jeg med allerede da hun var omkring 1 år)
    Hun vil det, og synes det er sjovt. Men ellers gik hun og hyggede sig smiley


  • #4   17. feb 2015 Min fik lov at være barn. Masser af opmærksomhed, gåture, basale ting som hovrensning og lære at stå bundet o.lign. Og så en masse tricktræning, bomtræning og kommandotræning. Kun fordi han elsker at lære nye ting, så gåture synes han er kedeligt, så noget måtte jeg finde på.
    Har bygget 'labyrinter' af bomme, som han har skulle gå igennem med kommandovejledning (højre/venstre) og til at starte med selvf. guide igennem berøring. Og så har vi leget med parablyer, cykler, bolde, præsseninger og mange andre ting smiley
    Det er til tider stadig svært at finde på nye ting at lave, da han hele tiden vil udfordres og let bliver ukoncentreret og kommer til at kede sig smiley
    Han er 3,5 nu og vi er begyndt med ryttertilvænning og komando fra ryg af. og så er hverdagen stadig fyldt med masser af hygge og leg (vil den nok altid være, da ridning ikke er det der interesserer mig mest) smiley


  • #6   17. feb 2015 Stutteri Dronninggård træner i slet ikke med dem på nogen måde?

Kommentér på:
plag/træning

Annonce