{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Hoppe problemer på fold {{forumTopicSubject}}

Hej alle i HG mennesker smiley
Jeg har lige brug for lidt af jeres gode råd og erfaring smiley
Jeg har 3 super skønne Fell pony'er, 2 hopper og en vallak. De går sammen hjemme på min forældres gård i løsdrift .Mit helt store problem her er hopperne ikke "trives" helt godt sammen smiley Det skal lige siges at de er mor og datter, de har ikke altid gået sammen. De har været adskildt i ca. 3 år. Nå men problemet ligger i at Donna ( mor) er førerhoppen og det nyder hun til fulde smiley Men hun har så store "ejerfornemmelser" over mig, at de andre bare slet ikke må komme i nærheden af mig når jeg er på folden. Jeg kan godt få lov at komme til Battlecry( vallaken) hvis jeg puster mig op og sætter hende på plads. Så går det fint, jeg kan stå og snakke med ham, trække ham ud osv. Skal bare kigge på hende så trækker hun sig og vi får " fred" til at stå og nusse?? Men sådan er det bare ikke med Jessie ?? uanset hvor meget jeg puster mig op , skælder ud osv. Så kan jeg bare ikke " få" lov af Donna til at komme i nærheden af Jessie på folden. Hun jagter hende, sparker og bider. Og Jessie er udmærket klar over at hun ikke skal lægge sig ud med hendes mor smiley Problemet har altid lidt været der i det halve år de har gået sammen, i starten var det bare ikke så slemt, der kunne jeg godt komme til Jessie, hvis bare jeg lige markerede over for Donna at jeg altså bestemte..... Men det er bare over tiden blevet værre og værre ?? Jeg er der nu at hvis jeg vil snakke/hente Jessie så må jeg binde eller lukke Donna for sig selv ellers får jeg simpelhen ikke lov at komme i nærheden af Jessie?? Det synes jeg bare ikke er helt optimalt.... Er lidt på bar bund her med hvad jeg skal stille op, så gode råd og erfaringer modtages gerne??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe problemer på fold
Kommentér på:
Hoppe problemer på fold

Annonce