{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken af ?
  • #1   6. apr 2015 De er kommet af mine, både avlsheste og rideheste..

  • #2   6. apr 2015 Min har dækkenfri lige nu, han har gået uden de sidste 2-3 dage, enkelte dage hist og pist når solen er fremme. Det er dog ikke vasket og pakket væk, men ligger klar til kuld og blæst.

  • #4   6. apr 2015 Min er klippet to gange og går kun med regndækken og har gjort det de sidst 14 dage. smiley

  • #5   6. apr 2015 har taget mine af i dag, de gik med regndækken de sidste 14 dages tid og i dag røg de altså af;)

  • #6   6. apr 2015 Tak for jeres input smiley
    Vores pony har gået med 150 g I de sidste 14 dage men sveder, og er ikke klippet siden November, så jeg tror jeg tager det af hende nu smiley


  • #7   6. apr 2015 Jeg vil sige når vejret er godt så tage det af og når vejret er skidt så lade det blive på, på den måde kan man trappe lidser stille ud af det. Det er sådan jeg gør, så er jeg sikker på ad de ikke bliver syg.

  • #8   6. apr 2015 Når den sveder har den det helt klart for varmt!

    Min hest er klippet en gang i år, gik med 150g dækken indtil midt i sidste uge, hvor hun fik regndækken på. I går var hun ude en times tid uden dækken og i dag er hun kommet ud helt uden. Der er op mod 15-17 grader og ikke meget vind, så skal min hest ikke have dækken på. Hun får dæknet på, når hun kommer ind igen, og så vurderes det dag for dag om hvor meget og hvor lidt hun får på ud. Når vejret bliver stabilt får hun dæknet af fast.


  • #9   6. apr 2015 Hej Jannie og Mathilde
    Tak for svar smiley


  • #10   6. apr 2015 er taget af på min hoppe som blev klippet sidst omkring december, dog kommer det på hvis de lover dårligt vejr igen, men hun nyder virkelig tiden her med solen og friheden, der rulles i hvert fald meget igennem på folden lige for tiden smiley

    Mvh
    Mie


  • #11   6. apr 2015 Min går med 300g uden hals idag - Han er fuldklippet og gik hele vinter med 400g med hals. Han får 150g med et regndækken på imorgen. Og senere i ugen kun 150g. smiley

  • #12   6. apr 2015 Min har regndækken på om natten og om dagen har der har han ikke noget på, så længe at vejret er så godt som det er nu og han er ikke klippet smiley

  • #13   6. apr 2015 Mine har gået på fold uden de seneste dage, når det har været solskin og forholdsvis vindstille. De er alle klippet i vinters og har ikke ret meget pels, men fryser ikke.

  • #14   6. apr 2015 Jeg har pillet dækkenet af min i dag. Han er ikke klippet, og har gået med regndækken den sidste måneds tid. Er lidt i tvivl om hvorvidt det er for koldt om natten, men har valgt at lade ham stå uden i nat, og så må jeg se hvordan det går. Han er generelt ikke en kuldskær hest, står i en varm stald og har masser af grovfoder, så det burde gå.

  • #16   6. apr 2015 Tak for alle jeres kommentare smiley
    Den kommer ud uden dækken I morgen, og så må jeg se, om den skal have det på til natten. Og ja Mie det er fedt, at de kan komme ud og rulle smiley



Kommentér på:
Dækken af ?

Annonce