{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Global-Rider springsadel erfaring? {{forumTopicSubject}}

ja har kigget lidt på deres sadel da jeg søger en spring sadel til min den bette hest, så vil høre om nogle har erfaring med dem og deres holdbarhed?

eller om det er bedre at købe en brugt lidt dyre sadel ( som jeg har gjort med mine dressur) selvom det bare er til lidt hygge spring smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Global-Rider springsadel erfaring?
  • #1   7. apr 2015 Jeg har en (til salg) og synes den er ganske fin smiley fin støtte og behagelig at ride i, men selvf kan man ikke regne med guld til den pris smiley

  • #2   8. apr 2015 Jeg skrev til Tika for at høre om den. De skrev til mig, at til hygge var det en super sadel, de er lavet på samme princip som Wintec - men sprang man LB-LA klasser for hest, kunne det godt være at man ville have noget af bedre kvalitet, men det er jo en smagssag, kender desværre ikke selv til sadlen. Men pt. rider jeg selv i Wintec smiley

  • #3   8. apr 2015 Jeg ville langt hellere købe en god brugt lædersadel smiley global rider er kun lavet i stof smiley

    Hesten skal jo bære rytteren rundt, så fortjener den vel også at få en kvalitets sadel på ryggen smiley og hvis du har 2500-3000,- så kan du fint finde en HDR, stübben, kieffer, kentaur eller anden ok sadel brugt smiley


  • #4   8. apr 2015 Det er jo ikke fordi en Global rider ødelægger hesten, bare fordi den er lavet af stof. Hvis sadlen ligger fint, og rytteren synes om den, så er det jo en fin sadel til prisen. Desuden er springsadlerne i syntetisk læder, som wintec, og ikke stof smiley

  • #5   8. apr 2015 Det har jeg skam heller ikke sagt smiley

    Hvis man kan få kvalitet , frem for en billig maskin lavet sadel, så vil jeg langt hellere vælge at smide en god sadel på ryggen af min hest . Jeg vil gerne sidde bedst muligt smiley

    Til ts , husk at tjekke op på hvor mange års garanti de giver på bommen og de ydeligere materialer (sadel klapper). Ved billige sadler plejer dette kun at være 1 år, og det er ikke meget såfremt det slides hul, hvilket det ret nemt kommer i stof/kunst læder sadler smiley
    Hvorimod en lædersadel knap kan slides hul i


  • #6   8. apr 2015 Ja okay, det er rigtigt, du fik det bare til at lyde som om at det var en skide dårlig sadel, for tror helt sikkert det er en fin sadel hvis ikke man vil springe en hel masse, men bare holde det til hyggeplan smiley

Kommentér på:
Global-Rider springsadel erfaring?

Annonce