{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.894 visninger | Oprettet:

Fornuftige danske dressurryttere - findes de? {{forumTopicSubject}}

God aften folk på HG smiley

Jeg gør opmærksom på, at dette IKKE er ment som en debat!

Sagen er den at aktivitetsudvalget på det sted min pony står opstaldet er ved at undersøge muligheden for at arrangere et kursus/undervisning med en (mere eller mindre) kendt rytter.
Lige nu består listen af:
Andreas Helgstrand
Tina Lund
Thomas Velin
Andreas Schou

Jeg ved godt at de 3 af rytterne på listen er springryttere, men stalden består både af spring og dressur ryttere, så der skal være lidt for alle smiley

Men der må da være et bedre alternativ til en evt. dressurrytter end Andreas Helgstrand, som efterhånden har et noget blakket ry og er anmeldt for mishandling?
Har selv siddet og søgt lidt på nettet, men synes virkeligt det er svært at finde en, hvor hestens ryg ikke enten er en hængebro, hovedet ikke er bag lod, eller der ikke er takt fejl?
(Jeg ved godt at sporten desværre har fået en lidt uheldig drejning mht. til dette - but still?)

Det er meget muligt at det bare af mig der er snæversynet, eller ikke leder de rigtige steder (Jeg går ikke så meget op i de store ryttere og stævner længere), men kan i anbefale en god dressur rytter?
En i ser op til, og inspirer jer - og meget vigtigt en som er interresseret i at komme ud og undervise/afholde et kursus.
Jeg gør opmærksom på at der kommer ryttere i alle aldre, så vedkommende skal kunne henvende sig både til børn og voksne.

Forslag til andre interessante emner er også meget velkomne smiley

Hold en pæn tone - fortsat god aften, og på forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornuftige danske dressurryttere - findes de?
Kommentér på:
Fornuftige danske dressurryttere - findes de?

Annonce