{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GreenGuard - hvordan ser jeres ud?
  • #1   14. maj 2015 Undskyld jeg blander mig i emnet.. Er der nogle mundkurve de kan spise lidt med? (ala småmasket hønet) smiley

Mvh TT

• #2   14. maj 2015 Skal det minde om småmaskede hønet så er det nok GreenGuard der kommer tættest på. Men de kan også spise med de traditionelle mundkurve på smiley

• #3   14. maj 2015 Jeg troede (uvidende om mundkurve) at de intet kunne spise når de var på smiley godt så smiley dejligt at blive klogere smiley

Mvh TT

• #4   14. maj 2015 Nej der kan de sagtens smiley jeg klippede dog hullet større i min af den traditionelle type, dengang min vallak skulle lære at bruge den smiley

• #5   14. maj 2015 Min den lille havde en GreenGuard der skarvede hende smiley Hende jeg havde købt den af (en anden i stalden) skulle angiveligt have købt den i cob, men den var altså lidt lille til at være en cob og hvis det var en str pony så ville det forklare problemet med at den skarvede smiley

Kan se på nettet at designet afhænger af str, men jeg kan ikke finde et ordentligt billede af hvilket design der hører til hvilken størrelse. Så er der ingen der vil vise mig deres? smiley

profilbillede
  • #6   14. maj 2015 På hjemmesiden hvor jeg finder det her billede har de den i tre str: shet, pony/cob og full
    Men jeg ved ikke om det er dem på billedet fordi det samme billede er brugt på en anden hjemmeside hvor de har den i 4 størrelser: shet, pony, cob og full smiley

profilbillede
  • #7   14. maj 2015 På hjemmeside to skriver de det her:

Det forstår jeg som om str full og cob har samme design og shet og pony har samme design? Eller hvordan skal det forståes?

profilbillede
  • #8   14. maj 2015 mmm, jeg har ikke lige noget billede...men jeg har en i str full. Og den er brugt af både min shetlænder og min irish cob. Startede med at købe en i str pony/cob den var alt for lille, fik byttet den til en str cob (hvor den ene side var flade istedet for som en kurv som billedet viser) - den duede slet ikke han spisede ved siden af. Så den lille shetlænder endte med at bruge str full smiley

• #9   14. maj 2015 Så str cob fåes i begge modeller/design eller hvad? smiley

• #11   14. maj 2015 At den min pony havde ikke duede det vidste jeg godt smiley Og jeg kom først til at tænke på det her den anden dag at det muligvis var en pony eller deromkring (i stedet for cob), jeg solgte den til en der skulle bruge den til sin shetter smiley
    Men den var originalt indkøbt til en islænder med stort islænderhoved (hende jeg købte den af) og en tredje person i stalden havde overbevist hende om at hun kunne nøjes med at købe cob. Jeg ved den var købt på Hööks og på deres side har de kun pony og full så kunne godt ligge to og to sammen smiley

• #12   14. maj 2015 altså nu er det 2-3 år siden jeg købte min green guard. Den gang fik jeg at vide at str pony/cob var en str og det dem som en kurv agtigt og full samme form. Men at der var en str cob som havde en flade side, jeg købte min brugt, da jeg ikke fandt den i butikkerne, men den duede ikke så endte derfor med full. Og synes faktisk ikke str full var for stor til min shetlænder hvor til Irish cobben (pony str IC) måtte den ikke være mindre.

• #13   14. maj 2015 Sådan her:
    Vi havde også problemer med at finde den rigtige størrelse, men tror at vi endte med en poy str. smiley Grimen er også den rigtige tilhørende grime, da den sad meget bedre med denne - i forhold til en alm. grime smiley

profilbillede
  • #14   14. maj 2015 Den ligner den jeg prøvede til min lille pony smiley Det duede ikke smiley
    Hvis jeg skal have en købt så skal det være en af dem med form som en "kurv" og så køber jeg til min store pony først, han har fået ondt maven i år og jeg er ikke lavet af penge smiley Og hende den lille kommer nok til at tilbringe sommeren et andet sted i år, sammen med sit føl smiley

• #15   14. maj 2015 Men de har fået en masse af dem, nu her, der hvor jeg køber foder så kigger lige på størrelsesforskellen når jeg skal derind igen smiley

• #16   14. maj 2015 Apropros grime så syede jeg selv en til min den lille hvor mundkurven sad bedre fast smiley

• #17   14. maj 2015 Da min fjordhest Uffe Af Terkeltoft brugte en, en sommer, brugte han str. full.
    (den længst til venstre på billedet med de tre størrelser smiley )

Kommentér på:
GreenGuard - hvordan ser jeres ud?

Annonce