Challenge Cup 2007 {{forumTopicSubject}}
Ja så har jeg sadt igang med at lave til Challenge cup 2007. Det er en "cup" hvor man udfordrer hinanden;) Det har været "arrangeret" tidligere, bl.a af Camilse.
De foreløbige reglene ser sådan her ud:
1) Hesten skal have profil på hg
2) Udfordringene skal "mærkes" med challenge cup, runde og gruppe, dvs der det står "stem på min hest" skal der stå f.eks: "challenge cup runde 1, gruppe 4.
3) Resultatene skal sendes mig på privat besked hurtigst mulig med overskrift challenge cup og gruppe nr. Det skal inneholde antal stemmer hver hest fik OG link til den afsluttede udf.!
4) I første runde er der 1 points til hver ved uafgjort, 3 points til den der vinder og 0 points til den der taber.
5) De to bedste fra hver gruppe vil gå vidre til runde to.
6) Man kan deltage med det antal heste der er grupper i hver runde. Dvs. at om der i første runde er f.eks 6 grupper kan man deltage med 6 heste. I runde 2 vil der så blive 2 grupper (de to bedste fra hver gruppe går vidre) og der kan man så have 2 heste med. Om man er kvalifiseret med 3 eller flere skal man sige hvem man vil have med vidre, ellers bliver automatisk de to bedste taget med vidre.
For at tilmelde sig skal man sende mig en besked om at man vil være med og med hvilke(n) hest(e)
Vi starter op fredag 23.02.07 så ingen tilmeldinger efter 22.02.07
Tiril R
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 298
Katrine
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.044
Det er strengt forbudt at lave konkurrencer om hvilken hest der er bedst, da der allerede er bedømmelsessystemet herinde.
Det var den besked jeg fik fra ejerne af sitet
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 298
Katrine
Challenge Cup 2007