{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Spat og spring ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået halvpart på en hest med spat i det ene ben det har ingen betydning for selve ridningen bare den er godt varm.. så mærkes det ikke, men jeg tænkte er det farligt at springe på den.?? eller side i skove og sådan med ujævnt underlag ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spat og spring ??
  • #1   15. feb 2007 Det kommer nok an' på hvor slemt det er ? =D

• #2   15. feb 2007 Den halter hvis den har stået stille for længe men når den har gået bare en lille smule så er det som om der aldrig har været noget som om, han bare har lidt start vanskeligheder.

• #3   15. feb 2007 spørg en dyrlæge (:

• #4   15. feb 2007 hmm..
    Der går rigtig mange heste rundt på springbanen med spat.
    Kender èn hvis pony har spat og han skal bare varme den længe op så er der ikke noget.
    Der er også nogle der kun er halte i trav.
    Så der er mange ponyer der springer stævner selvom de har spat.
    Men det kommer vel an på om hesten/ponyen kan holde til det !

• #5   15. feb 2007 Det kommer nok meget an på hvor slemt det er.
    Min kusines pony har spat i begge bagben, men springer både og går meget tur. Syntes du skulle spørge ejeren og ikke mindst en dyrlæge.

• #6   15. feb 2007 tusinde tak alle sammen, ville også bare vide om der var håb for at komme til at springe på ham, for ellers ville jeg blive lidt ked.. smiley

• #7   15. feb 2007 Der er da helt sikkert et håb vil jeg sige smiley

• #8   15. feb 2007 vi har en hos os der har spat i begge bagben, hun havde forsikring på hesten, og ja da den fik konstateret spat, kunne hun vælge og få pengene og få hesten aflivet eller ingen forsikring have på den også beholde den.. hun valgte og beholde, men den kræver at komme ud hverdag, og helst så længe så muligt. og den må ikke rides, kun en lille skridt tur men slet ikke spring.. hun blir dog brugt til avl hvert andet år ca, og det går lige..
    mange siger at det gør det være og at hesten ikke holder ret længe.. hvis jeg var dig ville jeg finde en anden part som ikke har spat.. men det er op til en selv.. synes i det hele taget ikke det er smart og ride en der har spat..

• #9   15. feb 2007 Tusinde tak alle sammen, det er bare dejligt at have lidt svar når nu man går og tænker på det, for at få noget ro.. smiley

jeg har ikke det helt store forstand på den sygdom, forstår den ikke helt. for man høre altid noget forskelligt.. smiley

Men det gør mig nu heller ikke noget. smiley

• #10   15. feb 2007 Heej !
    hvis din halvpart halter har den ondt .. jeg ville ikke gøre det da det kan føre til overbelasning og den begynder og få smerter i benet.. Har den fået konctateret at den har spat ?

Kommentér på:
Spat og spring ??

Annonce