{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk mundtlig, er det svært at samtale?
  • #1   15. jun 2015 Niveau? Gym? STX?

• #2   15. jun 2015 10. klasse

• #3   15. jun 2015 Har lige været oppe i tysk mundtlig eksamen hhx b niveau - det er møj værre end engelsk smiley

• #4   15. jun 2015 Du skal huske på, at det er din lærer, som du skal føre samtalen med, præcist som i den daglige undervisning smiley

• #5   15. jun 2015 Nej det er det ikke, hvis du har læst op og kan dit pensum. OG hvis du selvfølgelig kan sproget. Mig hjalp det at se en masse film på engelsk uden undertekster smiley

• #6   15. jun 2015 Bare slap af, træk vejret og LYT når de spørger smiley man kan godt være så nervøs at man rent faktisk glemmer at lytte ;/ men slap af og smil smiley

• #7   15. jun 2015 Og HUSK at sige, hvis du ikke forstår spørgsmålet. Du har RET TIL at få det gentaget eller omformuleret smiley

• #8   15. jun 2015 Film med engelsk tale og engelske undertekster er en go ide (Y)

• #9   15. jun 2015 Altså det kommer jo helt vildt meget an på dit niveau, hvordan du har det med engelsk osv. Da jeg tog 10. klasse på efterskole og var oppe til engelsk mundtlig var jeg nervøs, men det skulle jeg slet ikke have været. Det er ret let for man skal sådan set bare snakke med 2 andre personer på engelsk. Men det er jo let at sige, hvis man ikke synes engelsk er overvældende - det kan jo være, at du har en anden opfattelse af situationen end man selv har smiley
    Men ingen grund til at være nervøs. Det handler bare om at du skal snakke og vise, at du gerne vil kommunikationen med lærer og censor.

• #10   15. jun 2015 Jeg får 7, 10 eller 12 i alt hvad jeg laver i engelsk, er bare nervøs for jeg sidder og ikke kan et ord smiley Eller ikke forstår hvad de siger til mig smiley

• #11   15. jun 2015 Det skal nok gå! Jeg skal også op onsdag i engelsk og den eneste grund jeg ikk gider er fordi jeg hader mit emne for jeg eeeelsker engelsk og det indgår en del i min hverdag. Ingen grund til bekymring det skal nok gå! smiley

• #12   15. jun 2015 Det er tilladt at sige du ikke forstår hvad de siger, (på engelsk) så må din lære forklare det på en anden måde, det trækker self. Lidt ned, men det er bedre end slet ikke at kunne svare.

• #13   15. jun 2015 Det trækker altså ikke ned at sige, at man er usikker på, præcis hvad læreren mener, og om h*n vil præcisere det lidt mere.
    Det har jeg da selv gjort, dog til min AT-eksamen her i 3.g - jeg sagde at jeg ikke helt vidste om jeg havde forstået det ordentligt, om mente hun at jeg skulle forklare....... , hvorefter hun præciserede hvad hun mente, jeg svarede så godt jeg kunne; og jeg gik alligevel ud med et 12-tal smiley

• #14   15. jun 2015 Men du skal selvfølgelig ikke sidde og sige "I don't understand...."
    Men sig i stedet (fx) "I don't know if I understood you correctly - do you want me to....."

Kommentér på:
Engelsk mundtlig, er det svært at samtale?

Annonce