{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

dressurrytter...?? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg søgt efter en dressurrytter til min hest i NOGET tid efterhånden...
Men bare uden held...
troede der var mange ryttere i det vestjyske der søgte en hest/part/lign... Men åbenbart ikke..!!

Andre der søger til deres heste i det vestjyske, gerne omkring Ringkøbing området, der oplever det samme og ikke kan finde en...?

Har haft et par enkelte der har haft taget kontakt, men det er tit helt unge der først og fremmest ikke kan transportere sig selv frem og tilbage til stalden... ellers har i simpelthen ingen erfaring når det kommer til stykket...!!

Kan ikke forstå det er så svært godt nok...! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dressurrytter...??
  • #1   10. aug 2015
    Jeg ville ikke søge part på en hest med problemer der ikke er undersøgt i bund. Hvis det kun er en massør der har kigget på den og ikke en fys eller kiropraktor fx.

Jeg ville heller ikke ride en hest op gratis for en, som det i annoncen lyder til - man skal "tage hesten i ridning" men bare ved at man kommer ud til hesten istedet.

Der udover, så ville det give et bedre indtryk at stille annoncen bedre op - mere overskueligt, stort forbogstav, ikke 117 punktummer, ikke 117 udråbstegn og store bogstaver,

• #2   10. aug 2015 det var nu ikke lige det jeg søger kommentare om.

• #3   10. aug 2015
    Svare på indlægget hvor du bla. nævner.
    " Kan ikke forstå det er så svært godt nok...! " og " Men uden held "

Det kunne jo være, at der var en årsag til at du ikke får henvendelser, selvom det måske ikke er det du har lyst til at hører.

• #4   10. aug 2015 jeg kan nu tåle at høre meget... tager bare ikke folk seriøse hvis de kommer med unødvendige kommentare.
    længere er den skam ikke.

• #5   10. aug 2015 det jeg spørger om er, om der er andre i området der har svært ved at finde parter/ryttere til deres... ikke lige så meget andet...!
    syns det er en ret simpelt spørgsmål.. ja eller nej..!

• #6   10. aug 2015 Må erklære mig enig med Krikken: du leder (ud fra annoncen) efter gratis uddannelse af din hest som måske har en skade.
    Jeg tror du skal gøre op med dig selv om du vil betale en dygtig rytter for at træne din hest, eller om du vol "tage til takke" med en rytter på dit eget niveau smiley

• #7   10. aug 2015 Det nytter ikke noget at blive fornærmet når folk prøver at give konstruktiv kritik smiley
    Vi prøver at fortælle dig, at det måske ikke er geografien der er problemet, men annoncen. Det er en god ting, for i modsætning til hvor hesten står i landet, er det nemt at ændre annoncen og måske tiltrække den rigtige rytter smiley

• #8   10. aug 2015 blir skam ikke fornærmet over det i skriver. der skal nu mere til.
    Men stadig svarer i ikke på det jeg spørger om...

Om andre har svært ved at finde part, ja eller nej...!!!

Det har ikke lige noget at gøre med det i skriver i kommentarene.

• #9   10. aug 2015 Sidste gang, så giver jeg op; ifølge din annonce er det ikke engang nødvendigvis en part du søger (detskriver du selv). Når annoncen er så uklar er der mange der falder fra. Hvad kan du bruge til at andre siger ja eller nej, vi prøver rent faktisk at komme medårsag til hvordan det bliver lettere for dig.
    Held og lykke med at finde den rette til din hest smiley

• #10   10. aug 2015 det er mest bare for at ha en ide om bare lige dette område er svært at finde parter/ryttere i...
    min veninde har søgt næsten så længe som mig, men bare mest som en hygge part og let let dressur... hun har og selv de samme erfaringer med det som jeg.

så kunne godt være lige dette område bare ikke er nemt at finde nogle i.
    længere er den som sån ikke.

• #11   10. aug 2015 Jeg synes slet ikke der står noget om hesten i annoncen? Mere om dens problem som om at nogen skal gøre gratis arbejde for at få din hest til at fungere så du kan tage over bagefter?? Så kan da godt forstå det er svært at finde en som gider at gøre det når det altså ikke er tale om en part?

Men måske er det bare mig smiley

• #12   10. aug 2015 Som jeg ser det, er det ikke placeringen, men annoncen/teksten der er problemet.
    Hesten ser jo fin ud, men du fremhæver en del negative ting.
    Og når du lige frem søger hjælp til, at løse et problem, ku det skræmme de sidste væk.
    Jeg ville nok finde en prof. så det blev gjort rigtigt.

En besked mere, af dem du ik ka bruge, men du må se sandheden i øjnene.

• #13   11. aug 2015 Du har da en henvendelse på din annonce? smiley

• #14   11. aug 2015 Det er generelt lidt svært at finde seriøse parter, men tror du får endnu sværere ved det, da det mere lyder som at du søger en super dygtig rytter, som skal ride din hest op gratis. Det du søger er det vi andre betaler for hos eventuelle beridere... Så tror ikke umiddelbart du finder en- desværre.

• #15   11. aug 2015 Har ikke læst eller set din annonce.

Af hensyn til det at finde ryttere til uddannelse af hest gratis, ja dette er umuligt. men at finde en hyggepart kan være nemt nok, hvis man bare sørger en som vil ride hesten engang imellem og man ikke har krav til niveau. har man derimod krav til niveau, så er det igen umuligt at finde en part, som måske skal hjælpe lidt med udgifterne. også hvis den er gratis.

De ryttere som har niveauet som LA eller derover og som rider distrikt plan, disse ryttere forventer gerne en smule betaling for deres arbejde, hvis hesten skal rides op eller afhjælpes med et problem, hvorimod hvis det er en hesten rytteren måske kan lærer lidt af, så er rytteren villige til at stå med nogle af udgifterne, og eller at ride hesten gratis.

Håber dette hjælper dig lidt med hvordan, du kan forvente at folk stiller sig til din annonce omkring hjælp til problem og uddannelse af din hest.

Man kan altid finde en klubrytter som gerne vil hjælpe med at ride ens hest, tit fordi deres forældre ikke har pengene til at give dem deres egen hest, derfor for de kun den erfaring som andre lader dem få, og eller for på elevponyerne på rideklubben.

• #16   12. aug 2015 altså det en super flot hest for det første smiley men 1. så dygtige ryttere gider meget meget sjældent spilde sin tid på at ride en andens problemer af gratis eller enda betale penge til det.
    2. syntes direkte det virker "skræmmende" måden du skriver på specielt i den ene annonce og overhovedet ikke som noget man har lyst til bare at være i nærheden af

Kommentér på:
dressurrytter...??

Annonce