dressurrytter...?? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg søgt efter en dressurrytter til min hest i NOGET tid efterhånden...
Men bare uden held...
troede der var mange ryttere i det vestjyske der søgte en hest/part/lign... Men åbenbart ikke..!!
Andre der søger til deres heste i det vestjyske, gerne omkring Ringkøbing området, der oplever det samme og ikke kan finde en...?
Har haft et par enkelte der har haft taget kontakt, men det er tit helt unge der først og fremmest ikke kan transportere sig selv frem og tilbage til stalden... ellers har i simpelthen ingen erfaring når det kommer til stykket...!!
Kan ikke forstå det er så svært godt nok...!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Jeg ville ikke søge part på en hest med problemer der ikke er undersøgt i bund. Hvis det kun er en massør der har kigget på den og ikke en fys eller kiropraktor fx.
Jeg ville heller ikke ride en hest op gratis for en, som det i annoncen lyder til - man skal "tage hesten i ridning" men bare ved at man kommer ud til hesten istedet.
Der udover, så ville det give et bedre indtryk at stille annoncen bedre op - mere overskueligt, stort forbogstav, ikke 117 punktummer, ikke 117 udråbstegn og store bogstaver,
mar 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 351
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Svare på indlægget hvor du bla. nævner.
" Kan ikke forstå det er så svært godt nok...! " og " Men uden held "
Det kunne jo være, at der var en årsag til at du ikke får henvendelser, selvom det måske ikke er det du har lyst til at hører.
mar 2008
længere er den skam ikke.
mar 2008
syns det er en ret simpelt spørgsmål.. ja eller nej..!
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.582
Jeg tror du skal gøre op med dig selv om du vil betale en dygtig rytter for at træne din hest, eller om du vol "tage til takke" med en rytter på dit eget niveau
jun 2010
Vi prøver at fortælle dig, at det måske ikke er geografien der er problemet, men annoncen. Det er en god ting, for i modsætning til hvor hesten står i landet, er det nemt at ændre annoncen og måske tiltrække den rigtige rytter
mar 2008
Men stadig svarer i ikke på det jeg spørger om...
Om andre har svært ved at finde part, ja eller nej...!!!
Det har ikke lige noget at gøre med det i skriver i kommentarene.
jun 2010
Held og lykke med at finde den rette til din hest
mar 2008
min veninde har søgt næsten så længe som mig, men bare mest som en hygge part og let let dressur... hun har og selv de samme erfaringer med det som jeg.
så kunne godt være lige dette område bare ikke er nemt at finde nogle i.
længere er den som sån ikke.
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
Men måske er det bare mig
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.728
Hesten ser jo fin ud, men du fremhæver en del negative ting.
Og når du lige frem søger hjælp til, at løse et problem, ku det skræmme de sidste væk.
Jeg ville nok finde en prof. så det blev gjort rigtigt.
En besked mere, af dem du ik ka bruge, men du må se sandheden i øjnene.
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 123 Heste: 6 Emner: 315 Svar: 2.337
jan 2008
Følger: 103 Følgere: 422 Heste: 14 Emner: 116 Svar: 1.343
jan 2007
Følger: 89 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 3 Svar: 33
Af hensyn til det at finde ryttere til uddannelse af hest gratis, ja dette er umuligt. men at finde en hyggepart kan være nemt nok, hvis man bare sørger en som vil ride hesten engang imellem og man ikke har krav til niveau. har man derimod krav til niveau, så er det igen umuligt at finde en part, som måske skal hjælpe lidt med udgifterne. også hvis den er gratis.
De ryttere som har niveauet som LA eller derover og som rider distrikt plan, disse ryttere forventer gerne en smule betaling for deres arbejde, hvis hesten skal rides op eller afhjælpes med et problem, hvorimod hvis det er en hesten rytteren måske kan lærer lidt af, så er rytteren villige til at stå med nogle af udgifterne, og eller at ride hesten gratis.
Håber dette hjælper dig lidt med hvordan, du kan forvente at folk stiller sig til din annonce omkring hjælp til problem og uddannelse af din hest.
Man kan altid finde en klubrytter som gerne vil hjælpe med at ride ens hest, tit fordi deres forældre ikke har pengene til at give dem deres egen hest, derfor for de kun den erfaring som andre lader dem få, og eller for på elevponyerne på rideklubben.
jan 2013
Følger: 37 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 149
2. syntes direkte det virker "skræmmende" måden du skriver på specielt i den ene annonce og overhovedet ikke som noget man har lyst til bare at være i nærheden af
dressurrytter...??