{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Handels undersøgelse ? (af føl) {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg skal se et føl i morgen det er fra den 21 maj så det er ik så gammel i nu men hvad få man eneligt ud af at handels undersøge et føl ved de ikke bøjprøver dem
Så tænker på er det fordumt at bruge penge på at handels undersøge et så ungt føl altså de betyder ikke noget penge messigt da det er sat til side

Men det enlig bare mere det om man få noget ud af det overhovedet

Håber i ville dele jeres erfaring med mig smiley

Hvis føllet er noget skal jeg havde det hjem i starten af næste år hvor det ca ville være 9 måender og der tænke jeg at jeg så kunne få det undersøgt da jeg jo self skal havde det forsikret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handels undersøgelse ? (af føl)
  • #1   14. aug 2015 Altså selvom den ikke skal bøjprøves så kan du jo stadig sagtens få en dyrlæge til at tilse den inden køb. Så kan dyrlægen bare generelt tjekke sundhed og fysiske stand og bla bla smiley Se den gå, og om alt er som det skal være!

• #2   14. aug 2015 Du har, som udgangspunkt ikke glæde af hverken at bøjeprøve eller tage røntgen af en hest før den er 2 år.

• #3   14. aug 2015 Hellere få den tjekket nu, og rettet op på det der dkal rettes på, end du venter et par år smiley

• #4   14. aug 2015 Jeg ville jo senest vente til den er 9 måender hvor jeg ville få den hjem pt er den kun lige knap 3 måender og der kan de jo ik se det store

• #5   14. aug 2015 Min tanke er at få den undersøgt nu - for hvis du køber nu og venter 6 mrd med at få den undersøgt kan du jo ikk gå tilbage til avler med evt. Fejl/problemer da du jo købte den 6 mrd tidligere.

Så i min verden ville jeg tjekke den nu og inden du tager den med hjem om 6 mrd bare for at se status på dens tilstand (; og se om evt. Fejl/ problemer stadig er tilstede.

Heller få tjekket en gang for meget, end en gang for lidt (; man ved jo aldrig ..

• #6   14. aug 2015 Tak Amalie J Det har du helt ret i smiley

• #7   14. aug 2015 Ellers ville jeg i hvertfald lave kontrakt med avler om at den først bliver undersøgt for fejl/ problemer når den er 9 mrd - og hvad der så skal ske hvis det 7.9.13 viser sig den fejler noget. Om avler skal tage den tilbage eller nedslag i pris osv. (: det var også en måde man kunne gøre det på (;

Jeg ville i hvertfald bare forsøge ik at få måsen i klemme, hvis det skulle ske at den fejlede noget alvorligt (;

Kommentér på:
Handels undersøgelse ? (af føl)

Annonce