{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Praktik på stutteri {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Da jeg i år er startet i 9 betyder det jo så at jeg skal en uge i praktik.
Jeg vil rigtig gerne i praktik på et stutteri hvor man kan få lov til at ride smiley (ved godt at man også skal andet end at ride og passe heste) smiley

Det skal være...
- Dressur stutteri eller ihvertfald et stutteri med øje på dressur.
- Det skal ligge omkring Silkeborg eller Karup, eller på vejen fra Silkeborg til Karup.
- Hyggelig og venlig atmosfære.
- Mulighed for at ride/træne og passe heste samt selvfølgelig at få et godt indblik i hverdagen.

Jeg har/er selv...
- 15 år gammel.
- Redet i over 10 år.
- Egen pony.
- Stævne erfaring.
- Erfaren dressur rytter.
- Erfaring med genoptræning/nogenlunde tilridning.
- Ugen er ligemeget. Hvis der et sted fx. kun er mulighed for en praktik plads i uge 45 er jeg på.


Håber der er nogen som kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik på stutteri
  • #1   17. aug 2015 Jeg tvivler STÆRKT på at der er nogen stutterier der vil lade dig ride deres heste. Det er ofte dyre heste, der kun må rides af en enkelt ansat. Og sådan vil det i 99% af stederne også være hvis du vælger at blive hestemanager/dyrepasser.

    Men gå på google og søg efter steder i nærheden af dig, du må selv gøre noget aktivt for at få pladsen, der er intet arbejde/praktik i hesteverdenen der bare kommer dumpende ned i skødet på dig.


  • #2   17. aug 2015 Tine jeg har selv været rundt og kigge flere timer bag skærmen, men Syntes ikke jeg kunne finde noget så derfor skrev jeg herinde om det var noget nogen havde erfaringer med

  • #3   17. aug 2015 Du kan også prøve at kigge på praktikpladsen.dk efter godkendte steder i nærheden af dig. Det behøver du ikke et login for.

Kommentér på:
Praktik på stutteri

Annonce