{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstyr i serier/sæt
  • #1   25. aug 2015 Følger lige med smiley

• #2   25. aug 2015 Jeg går ikke særlig meget efter serier, for ikke at sige, jeg går slet ikke efter serier..
    Dog er jeg til f.eks. stævne meget obs på at farverne skal passe nogenlunde sammen..

Jeg ville hellere i stedet for at kunne søge efter sæt, så kunne farvesøge i udstyr..

• #4   25. aug 2015 Gry, vil du så helst kunne finde det i en kategori og vælge det ud du vil købe eller vil du helst kigge i flere produkt kategorier?

• #5   25. aug 2015 Jeg har ofte manglet at sættene var samlet når jeg handlede på nettet. Ikke sådan at man skal købe sættet samlet, men kigger man på et underlag ville det være rart at man fik gamacher, klokker, hutter osv i samme serie eller matchende farve, som foreslået produkt nedenunder.

• #6   25. aug 2015 Ligesom hvis du kigger på badetøj. Hvis du klikker dig ind på en bikinioverdel får du de trusser der matcher som små billedannoncer nede under

• #7   25. aug 2015 Jeg handler efter farver og det billigste. Så mærker er ikke af betydning for mig bare farven er ens smiley
    Feks jeg kører med farven mørkeblå som basis. Dvs at alle mine ridebukser er mørkeblå. Så har jeg strømper, underlag og bluser/trøjer i turkis, lyseblå, blå og mørkeblå i forskellige mærker. Så når jeg handler ønsker jeg at der kommer matchende farver op smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Udstyr i serier/sæt

Annonce