16. aug 2009 Følger: 231 Følgere: 216 Heste: 7 Emner: 389 Svar: 486
Rådgivning af kamera {{forumTopicSubject}}
Hej gr
Har lige brug for at få noget vejledning fra nogle kloge mennesker.
Jeg har en spejlrefleks kamera som hedder EOS 550D.
Jeg har overvejet at købe et nyt spejlrefleks, og har brug for noget vejledning da jeg selv ikke er så dygtig til sådan noget.
Jeg har en side og det er meget vigtig for mig at have et kamera der både kan tage video og billeder.
Mit andet ønske det er at, når jeg filmer skal den selv automatisk kan fokusere og blive skarp.
Mit tredje ønske, det er at skærmen skal kunne foldes ud, hvis i forstår hvad jeg mener.
F.eks når man filmer mod sig selv, skal man kunne se sig selv.
Det skal helst være et Canon, men det er dog ikke et krav.
Har i nogle forslag til et kamera?
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Men jeg tror at de fleste af Canons kameraer har en flipskærm. Bortset lige fra de største modeller, men de er nok heller ikke relevante til dit brug.
aug 2009
Følger: 231 Følgere: 216 Heste: 7 Emner: 389 Svar: 486
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.447
Jeg tror ikke at Nikon eller Sony er specielt meget bedre end Canon til nogen ting. Jeg tror det er cirka det samme.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2146 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.486
Dog har vi et Nikon D750 og det har virkelig fede video indstillinger.. Der kan du også flytte fokuspunkter mens du optager.. Men det koster også noget mere..
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.728
Det opfylder dine krav ret godt.
Der er self det med video, der ik er perfekt, så derfor har jeg videokamera til det.
Har ikke selv brugt mit meget til det, har brugt det til koncerter, det klare det fint.
Og er blevet filmet et par gange til stævner, dog ka man der køre autofokussen køre.
Men ka du leve med de par ting - som nok pt er svære at undgå - så er der lidt modeller at vælge mellem.
Rådgivning af kamera