{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
372 visninger | Oprettet:

Rådgivning af kamera {{forumTopicSubject}}

Hej gr
Har lige brug for at få noget vejledning fra nogle kloge mennesker.
Jeg har en spejlrefleks kamera som hedder EOS 550D.

Jeg har overvejet at købe et nyt spejlrefleks, og har brug for noget vejledning da jeg selv ikke er så dygtig til sådan noget.
Jeg har en side og det er meget vigtig for mig at have et kamera der både kan tage video og billeder.
Mit andet ønske det er at, når jeg filmer skal den selv automatisk kan fokusere og blive skarp.
Mit tredje ønske, det er at skærmen skal kunne foldes ud, hvis i forstår hvad jeg mener.
F.eks når man filmer mod sig selv, skal man kunne se sig selv.

Det skal helst være et Canon, men det er dog ikke et krav.
Har i nogle forslag til et kamera?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rådgivning af kamera
  • #1   25. aug 2015 Jeg er ikke inde i Canons kameraer for tiden. Eller andre spejlreflekser helt specifikt. Men jeg tror ikke på at det er nemt at finde et kamera med autofokus i video som virker godt og som er nogenlunde lydløst. Slet ikke hvis det er i en ridehal, hvor kontrastforholdene ikke er noget at råbe højt hurra for smiley

Men jeg tror at de fleste af Canons kameraer har en flipskærm. Bortset lige fra de største modeller, men de er nok heller ikke relevante til dit brug.

• #2   25. aug 2015 Har bare set mange der har kamera der fokusere selv, men det kan godt være at Canon ikke kan det.

• #3   25. aug 2015 Så lige en tilføjelse: Jeg har ikke set ret mange kameraer som mestrer autofokus i video til fulde. Alle jeg har set, har lidt svært ved det, hvis der er noget med bevægelse i billedet. Men jeg ser det også fra en professionel side smiley

Jeg tror ikke at Nikon eller Sony er specielt meget bedre end Canon til nogen ting. Jeg tror det er cirka det samme.

• #4   25. aug 2015 Vi har et Canon 760D som vi er ved at afprøve.. Det kan optage video, der er folde-ud skærm og den autofokuserer også.. Men som Hønen også siger, så er der ikke mange der mestrer det super godt..

Dog har vi et Nikon D750 og det har virkelig fede video indstillinger.. Der kan du også flytte fokuspunkter mens du optager.. Men det koster også noget mere..

• #5   25. aug 2015 Jeg har et Canon 70D.
    Det opfylder dine krav ret godt.
    Der er self det med video, der ik er perfekt, så derfor har jeg videokamera til det.
    Har ikke selv brugt mit meget til det, har brugt det til koncerter, det klare det fint.
    Og er blevet filmet et par gange til stævner, dog ka man der køre autofokussen køre.
    Men ka du leve med de par ting - som nok pt er svære at undgå - så er der lidt modeller at vælge mellem.

Kommentér på:
Rådgivning af kamera

Annonce