{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udjævning af græsplæne 4.500 kr.
  • Reparation af cisterne (toilettet løber) 2.000 kr.
  • Træfældning, fjernelse af rødder 5.700 kr.
  • Opsætning af 2 gardinbeslag, 2 lamper, samt en holder til staniol og film 500 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Vinduespudsning udvendigt på 4. sal 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  om bomløs sadler
  • #1   8. sep 2015 Har en Christ Iberica Plus i pony størelse, med tilhørende Grandeur underlag, og adskillige indlæg til trykfordeling.
    Købte sådan en, fordi jeg tidligere havde prøvet en, og stod og skulle sælge min anden bomløse(Baloun), så jeg skulle igang med at lede efter en sadel alligevel. For ikke at skulle tage den lange søgeprocess uden sadel, købte jeg en lammefætter.
    Den ligger en smule i bagvægt på min, så har en gelepad der hæver bagtil i den, og så ligger den som støbt til hans ryg. Fordi den er så fleksibel, glider den dog bagud. Så når det skal gå stærkt, eller vi skal ride i over en time, ryger der fortøj på. Dog kan jeg uden problemer ride korte ture, og dressur, uden at den glider smiley

profilbillede
  • #2   8. sep 2015 Og et billede af min gamle baloun. Den vippede frem og tilbage under letridning, faldt ned fortil efter kort tids ridning, på trods af forsøg med både kopfjern, og specielle underlag. Måtte bare erkende, at det ikke var sådan en vi skulle have, selvom den havde ligget perfekt på ham i et års tid smiley

profilbillede
  • #3   8. sep 2015 Mange tak. Søger nemlig en bomløs pt

• #4   8. sep 2015 Rider ofte en islænder som går med Baloun sadlen og tror ikke jeg har været gladere for en sadel. Man sidder perfekt og hesten er også godt tilfreds med den. smiley

• #5   8. sep 2015 Jeg har en Barefoot Cheyenne med tilhørende Barefoot trykfordelende underlag til.
    Har været rundt omkring i "sadelverdenen" og både haft lammeskindssadel, westernsadel og dressursadel til min pony, inden jeg fik den bomløse.
    Lammeskindssadel vil jeg ikke byde min pony længere, så den måtte ud. Westernsadlen passede ikke i størrelse. Dressursadlen begyndte at glide frem, da hun blev fed, og så byttede jeg den med min bomløse. smiley
    Netop den model har jeg valgt, fordi min pony har tøndeform, så den ligger rigtig godt på min fede pony. Kan finde et billede senere. smiley

• #6   8. sep 2015
    1 stk Barefoot London :o) Har valgt en bomløs fordi jeg ikke har penge til at omstoppe hele tiden når hesten tager på eller smider vægt. Har valgt en London fordi den har dressur"form" og derfor kan bruges til dressurstævner, samt den giver noget mere støtte end jeg oplever i en Cheyenne - dem kan jeg slet ikke sidde i uden at tilte forover.

profilbillede
  • #7   8. sep 2015 jeg rider i barefoot cheyenne og cherokee
    jeg bruger blå forsvidsel, fordi min hest er temmelig bred.
    og har gjort et større nummer ud af at vælge det rigtige underlag til hver sadel, fordi jeg bruger dem til hvert sit formål.

det er ALFA OMEGA at have den forsvidsel i der passer hesten! man skal ikke bare smide en bomløs på og regne med den hellige grav er bevaret. de skal altså passe hesten.

på billedet her har hun cherokee sadlen på

profilbillede
  • #8   8. sep 2015 Jeg har en barefoot madrid som jeg elsker meget højt, og har ligeledes en cheyenne som jeg også er meget glad for smiley

Og en Freemax!

Min farvorit er dog den spanske (madrid)

• #9   8. sep 2015 En free form
    Fordi min hest har det bedst sådan
    Og fordi jag syntes den støtter godt op om mig. Den ligger godt men har ingen billeder.

• #10   8. sep 2015 jeg fandt et par stykker af min cheyenne også.

smider dem lige ind her

profilbillede
  • #11   9. sep 2015 Barefoot Cherokee og Madrid med tilhørende underlag. Desuden Ride-on-pad også fra Barefoot.

• #12   9. sep 2015 Jeg rider med en barefoot cheyenne og fordelende underlag under
    Fordi den er til at betale, i fin kvalitet og det jeg fik anbefalet af både optimalsaddel og barefoot til min markerede hest.
    Jeg synes den ligger rigtig godt. Pony fungerer meget bedre med sadelen end uden, så det er optur! smiley

• #13   9. sep 2015 Jeg har en Barefoot Stella Limited Edition str 1 til min store 1'er pony og jeg elsker den smiley Den er dejlig alsidig og jeg skal aldrig af med den smiley Den er vel egentlig bare en kombisadel/ponypige-bling udgave af cherokee smiley

Min lille pony har lige fået en Barefoot Cheyenne str 0 og den er stadig i det stadie hvor den lige skal tilpasses, men jeg er rigtig glad for mit køb! Hun er en 3'er pony som bliver brugt til lidt af hvert smiley

Kommentér på:
om bomløs sadler

Annonce