{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Min første gang er lige overstået.... {{forumTopicSubject}}

OG LAD VÆRE MED AT MISFORSTÅ OVERSKRIFTEN.....

kl. 11 pakkede jeg mig ind i skiundertøj, uldtrøje fra militæret (ekstra varm) , thermo ridebukser og varm dun jakke, og så gik jeg over i stalden.... for jeg skulle ud på marken og ride... uden sadel, for første gang.... Aprilsnar var rigtig frisk, og fræk, drillede mig lige fra jeg åbnede stalddøren... Jeg lagde bareback gjorden på hende, gav hende hut på (fordi det blæser koldt) og lagde trensen på.... og trak hende med ud.... Hun var rigtig frisk og kunne knap nok stå stille da jeg hoppede op... men fik hende da til at stå stille mens jeg rettede stigbøjlene... og så skridtede vi rundt i en halv time, med små korte trav intervaller ingen galop i dag... det er for glat ude... vi har ingen sne, men vi har eddermaneme isslag selv på marken... det føltes bare så godt, så rigtigt at sidde dér på Aprilsnar, uden sadel.. og mærke hendes bevægelser ligeså tydeligt.... kan desværre ikke ride uden bareback gjord, da jeg som 10 årig, var ude for et uheld der påvirkede min balance evne så jeg bliver nødt til at støtte mig med stigbøjler... men følelsen af at sidde der, og mærke hesten er uforglemmelig, det er oplevelser som denne der husker mig på hvorfor jeg elsker heste....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min første gang er lige overstået....
Kommentér på:
Min første gang er lige overstået....

Annonce