Min første gang er lige overstået.... {{forumTopicSubject}}
OG LAD VÆRE MED AT MISFORSTÅ OVERSKRIFTEN.....
kl. 11 pakkede jeg mig ind i skiundertøj, uldtrøje fra militæret (ekstra varm) , thermo ridebukser og varm dun jakke, og så gik jeg over i stalden.... for jeg skulle ud på marken og ride... uden sadel, for første gang.... Aprilsnar var rigtig frisk, og fræk, drillede mig lige fra jeg åbnede stalddøren... Jeg lagde bareback gjorden på hende, gav hende hut på (fordi det blæser koldt) og lagde trensen på.... og trak hende med ud.... Hun var rigtig frisk og kunne knap nok stå stille da jeg hoppede op... men fik hende da til at stå stille mens jeg rettede stigbøjlene... og så skridtede vi rundt i en halv time, med små korte trav intervaller ingen galop i dag... det er for glat ude... vi har ingen sne, men vi har eddermaneme isslag selv på marken... det føltes bare så godt, så rigtigt at sidde dér på Aprilsnar, uden sadel.. og mærke hendes bevægelser ligeså tydeligt.... kan desværre ikke ride uden bareback gjord, da jeg som 10 årig, var ude for et uheld der påvirkede min balance evne så jeg bliver nødt til at støtte mig med stigbøjler... men følelsen af at sidde der, og mærke hesten er uforglemmelig, det er oplevelser som denne der husker mig på hvorfor jeg elsker heste....
jan 2007
Følger: 136 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 109 Svar: 464
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Haha,- der er sikkert godt nogen der kan midforstå din overskrift..
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
jan 2007
Følger: 86 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 309
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 177 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.399
<b>//Tanja</b>
okt 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Heste: 1 Emner: 129 Svar: 1.519
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.804
så jeg holdt en pause med ridningen i knap 10år... hvor jeg kun red af og til på fars gamle molly.... men nu er jeg stærkt tilbage med min egen unghest... som jeg rider min. 2 gange ugentlig
(ulykken er også årsagen til at jeg ALTID rider med hjelm, dog hænder det at jeg smider den når jeg skridter af... men kun når jeg er sikker på at hesten er træt...)
Min første gang er lige overstået....