{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Egene ridecenter"
Egene Ridecenter
Hej jeg overvejer at blive opstalder på Egene Ridecenter, er der nogen der kender stedet som kan fortælle lidt om det: - kan man komme dertil med bus/tog -er der rideskolehold/undervisning, hvornår...
Hej jeg overvejer at blive opstalder på Egene Ridecenter, er der nogen der kender stedet som kan fortælle lidt om det: - kan man komme dertil med bus/tog -er der rideskolehold/undervisning, hvornår...
Skrevet af: sally m - 23. jan 2011
Egene-Ridecenter
Vi var deroppe og starte stævne igår og øv hvor var jeg dog godt sur da jeg tog derfra. Banen var super fin og der var lavet nogle fine vendinger. Vi havde efteranmeldt til stævnet, da det stæv...
Vi var deroppe og starte stævne igår og øv hvor var jeg dog godt sur da jeg tog derfra. Banen var super fin og der var lavet nogle fine vendinger. Vi havde efteranmeldt til stævnet, da det stæv...
Skrevet af: Christina Lodberg * - 12. sep 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 8 Emner: 2 Svar: 313
datteren rider derude samt nogle andre opstaldere i "min" stald rider derude en gang imellem, og har ikke hørt noget dårligt. Er dog aldrig kommet derude
aug 2012
Følger: 45 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 120 Svar: 397
Egene ridecenter