Egene-Ridecenter {{forumTopicSubject}}
Vi var deroppe og starte stævne igår og øv hvor var jeg dog godt sur da jeg tog derfra.
Banen var super fin og der var lavet nogle fine vendinger.
Vi havde efteranmeldt til stævnet, da det stævne vi ellers skulle have været til blev aflyst.
Min søster havde to ponyer med og startede med at ride LC, hvilket også gik helt fint - desværre fik hun en bom i omspring på den ene pony.
Banen til LB blev så hængt op og jeg kiggede på den, her stod der så at den skulle rides i en metode B4, i propositionerne stod der at den blev redet i metode A, så jeg gik selvfølgelig op og brokkede mig, da vi var taget derop fordi den netop var i en metode A.
Jeg stod længe og snakkede med dem, fordi nu var banen lavet sådan og de kunne ikke lave det om og det ville tage alt for lang tid, hvis de skulle afvikle den i en metode B3, men jeg kunne få mit efteranmeldingsgebyr tilbage på den éne hest.
I mellemtiden havde min søster så scoret sig en 2. plads i LC, samt 175 kr i dotering
Hun går igen igang med at opvarme den ene pony, hvor hun bliver kaldt op til sekrateriatet, hvor de siger at hun skal aflevere sin rosette og sin dotering, da de har set forkert og hun skulle ikke skulle have modtaget den.
Vi kørte derfra og var meget meget sure og skuffede over at man kan behandle folk sådan til et stævne.
Vi så også en pige springe på banen, hvor hestn stopper foran springer, men så alligevel springer og river springet ned, hun bliver bedt om at vente, fordi de skal sætte springet op igen.
Dette hører hun ikke og rider videre, hvilket hun også burde, da det var uden betydning at springen var blevet revet ned.
De beder hende om at starte forfra fra det spring hun rev ned og rev derved en bom igen, så i stedet for hun at få de 4 fejl som hun skulle, fik hun 8 fejl, fordi dommeren egentlig lavede en fejl.
Vi har i hvert fald besluttet at vi ikke gider derop og starte stævne igen !
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 123 Heste: 4 Emner: 330 Svar: 2.259
Jeg har startet der før og det er mest banen jeg har været utilfreds med pga den dårlige bund
sep 2008
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 120 Svar: 778
Egene-Ridecenter