{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Hvorfor begyndte i at ride ? {{forumTopicSubject}}

Jaeh, hvorfor begyndte i at ride?

-jaeh min historie smiley :
Jeg ville gerne begynde at ride da jeg var mindre måske omkring de 9- 10 år, tog min mor mig med ud til en islænder rideskole i Svenstrup , men der var ikke plads ude, og så skete der ikke rigtig noget, så gik der nogen år, og en veninde fra min klasse begyndte til riding på en rideskole der hedder Finstrupgaard, hun spurgte så om der var andre som også gerne ville begynde, og det ville jeg jo selvfølgelig gerne, så jeg måtter hjem og plage, men det måtte jeg da godtnok ikke for mine forældre, det var alt for dyrt, men efter meget lang tids plagen fik jeg lov smiley , jaeh, også har jeg redet siden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udjævning af græsplæne 4.500 kr.
  • Reparation af cisterne (toilettet løber) 2.000 kr.
  • Træfældning, fjernelse af rødder 5.700 kr.
  • Opsætning af 2 gardinbeslag, 2 lamper, samt en holder til staniol og film 500 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Vinduespudsning udvendigt på 4. sal 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor begyndte i at ride ?
  • #1   26. feb 2007 da jeg var 5

• #2   26. feb 2007 jeg havde skridet rundt på en hest da jeg var 4-5 år om så SLÆBTE min mor min bokstavelig talt til ridning, smed mig på rygen af en pony og træk den rundt, men efter et stykke tid var det jo sjovt.
    jeg tror min mor fortryder det så bitterligt i dag smiley

• #3   26. feb 2007 fordi min veninde næsten lig begyndt.. tidligere havde jeg været på tur med børnehaven hvor vi blev trukket på nodbaggere, og det er min yrace..
    jeg startede som 5 årig på en rideskole

• #4   26. feb 2007 Jeg begyndte da jeg var 6 år.. d:
    Det var fordi min mor sagde at hun engang havde haft en pony - det ville jeg også.. (x

• #5   26. feb 2007 jeg begynde at intrasere (staves) mig for heste i børnehaven får de havede to heste og den ene af dem hvar en shætlands pony hved navn sussi hun fiik så fire føl og jeg fik de to af dem og det var pio og shulaima og min vininde fik de to andre laban og esmaralda og lige siden har jeg redet og ku lide heste så det skete faktisk i børnehaven

• #6   26. feb 2007 jeg begyndte da jeg var 5 år, jeg bor meget tæt på en rideskole, der hvor Rony står, og det fangede mig og sporten har mig endnu .. xD

Da jeg var 1 sad jeg på en stor hvid hingst smiley ;p

• #8   26. feb 2007 Min mor har altid redet og så vi har altid haft hest, så det var meget naturligt smiley

• #9   26. feb 2007 Jeg red selv rundt på min shetter da jeg var 2 år xD huhu

• #11   26. feb 2007 Fordi begge mine søskene gjorde smiley

• #12   26. feb 2007 Har bare altid været en heste tøz li fra lille bebz xD
    Og nu har jeg - efter 13 lange år endelig fået min helt egen skathy ! xD

• #13   26. feb 2007 Altså min mormor og morfar har travere og så prøvede jeg som 3-4 årig og prøve og køre med i en sulky og side på en hest - så som 6 årig startede jeg men efetr 1½ faldt jeg af og blev bange - så igen som 8½ årig begyndte jeg at plage om jeg måtte begynde og gå til ridning igen og efter lang tids overtaling går jeg nu til det og har i alt redet 6½ år smiley
    og får hest her til sommer smiley

• #14   26. feb 2007 Beqyndte da Jeq var 4 =D

• #15   26. feb 2007 Fordi min storesøster red og jeg var med hende ude og ride stortset hver dag selvom jeg kun var 4. Til sidst blev min søster trær af og skulle trække mig rundt hver gang og så begyndte jeg til ridning. Ca et år efter fik jeg hel part på en 3´er pony som jeg red indtil min 8 års fødselsdag og den dag var den bedste i mit liv:) Jeg fik min egen 3´er pony(: Og ja så har jeg ellers haft en 2´er pony og nu har jeg Chili..

• #17   26. feb 2007 Hmm, aner det faktisk ikke.

• #18   26. feb 2007 Fordi mine veninder red xD Den typiske wannabe !
    Men jeg blev bidt at sporten og er ikk faldet ned endnu xD

• #19   26. feb 2007 jeg begyndte som 4 årrig på et nordbakke sted, sammen med min mor.og har så redet lige siden. er 15 i dag..

og det er bare gået op ad lige siden (det vil sige at jeg ligger og springer DM nu)

• #20   26. feb 2007 . Hmm
    Min kusine havde heste, hun ville have mig med ud til dem da jeg var helt helt lillle. ikke engang et år. hun overtalte mine forældre til at jeg skulle starte på rideskole da jeg blev 2 år.
    jeg syntes det var sjovt nok (siger de) men da jeg blev 4 gad jeg bare ikke mere, men min mor og min kusine blev ved. hehe. min mor mente jeg ville blive en stille og rolig pige hvis jeg blev ved med at ride. jeg skreg når ejg skulle til ridning :b . men det var kun en periode. for jeg blev faktisk glad for det.
    i dag har mine forældre fortrudt det tusind gange, for de bruger virkelig mange penge på mine heste :b. Og de fik ikke en stille og rolig pige. sååh. sådan begyndte jeg.

• #21   26. feb 2007 Jeg er vokset op med heste, så jeg har altdi haft med dem at gøre. Så tror bare det var helt naturligt for mig at begynde at ride . Siden jeg har kunnet gå har jeg fået små ture på vores heste, men begyndte nok først lidt mere seriøst med undervisning og sådan da jeg fik min første pony (dartmoor) Der var jeg vil 7 år . smiley

• #22   26. feb 2007 fordi jeg syntes heste var (er) nuttede og det kostede kun 30 ,- pr time

• #24   26. feb 2007 Red selv efter at have siden på en pony et par gange. X)
    Men har vel sidet på et af de dejlige dyr første gang da jeg var 2.. der omkring..
    Min mor havde hest da hun var omkring 14-15.
    Så det ligger til familien.
    Bare lidt mærkeligt hvor hun fik det fra. Hun er den første fra familien som begyndte med hestene.
    Hun syntes så bare at drenge var lidt sjovere, så hun solgte dem da hun var 17.
    Og her sidder jeg med mine egne dumme drenge.. =D

• #25   26. feb 2007 fordi at begge mine bedste veninder (altså dengang) havde heste og så ville jeg også ride=)

• #26   26. feb 2007 hmm jeg har altid godt kunne lig heste!
    min nabo har mange sheter s¨å jeg striglede dem også noget. Også var jeg med min veninde til ridning, ja også var jeg startet:)

• #27   26. feb 2007 min familie avler dansk varmblod så er vokset op med heste. begynte at ride 6-7 år

• #28   26. feb 2007 da jeg var 6 ville min storebror gerne prøve og ride, om så ville jeg i hvert fald også o såan begyndte det d;
    og så fik jeg to ponyer da jeg var 8 og siden har jeg så haft forskellige heste og ponyer d;
    - og så interesserede min mor sig også for heste og hun havde ogs heste da hun var ung ..

• #29   26. feb 2007 Jeg var en 7-8 år. Var med min veninde oppe ved hendes pony i lang tid og pludselig sagde hun bare at nu havde jeg ansvaret for hendes pony og så kom hun næsten aldrig.
    Så der stod jeg og vidste ikke helt hva jeg sku gøre men gjorde da mit bedste.
    Heldigvis var der en sød person som hjalp mig engang imellem og på den måde blev jeg rigtig glad for det..

Kommentér på:
Hvorfor begyndte i at ride ?

Annonce