{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Linamix vs. Maxirice {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet begge produkter og som derfor har noget erfaring i hvad de synes er bedst?

Jeg har en hest der bliver varm om vinteren og derfor vil jeg helst ikke fodre med for meget kraftfoder, men samtidig så vil hesten ikke spise særlig meget grovfoder, så den er lidt svær at holde huld på.

Jeg har mulighed for at købe linamix til samme pris som maxirice, men der er 5 kg mere linamix, modsat så tror jeg maxirice er bedre og derfor søger jeg folks erfaring med begge produkter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Linamix vs. Maxirice
  • #1   19. okt 2015 Jeg har brugt maxirice til min ældre hoppe, som tog hurtigt på og jeg har derefter trappet ned på det, så det virkede super for mig. Dog fik min det sammen med majs (og melasse), for at oplagre et godt fedtdepot.
    Hun fik også fiberpiller, hvilket sikkert er med til at øge optagelsen af foderet.

Linamix har dog ikke prøvet, men folk anbefaler det da meget, så hvis du kan få det billigt er det måske et forsøg værd? smiley

Uanset hvilket foder du vælger, ville jeg nok give fiberpiller oveni, blot for at hjælpe på optagelsen smiley

• #2   19. okt 2015 Jeg har brugt begge produkter til min hest, som er meget svær at holde huld på. Umiddelbart synes jeg, at Maxirice har været bedst til min -Linamix tog han ikke nær så meget på af smiley

• #3   19. okt 2015 Jeg fik en hest hjem som skulle tage meget på. Han fik Linamix med madolie oven i som ekstra tilskud. Da sækken var brugt op havde han taget så meget på at det var nok. Så nu får han bare sit normale foder + en masse hø smiley

• #4   19. okt 2015 Hvis hesten bliver varm i hovedet i om vinteren, så ville jeg vælge maxi rice. Linamix er fyldt med stivelse. smiley

• #5   19. okt 2015 Jeg har brugt begge dele, og er mest fan af linamix, men det skyldes udelukkende at Cherry nægter at spise maxirice smiley

• #6   19. okt 2015 Jeg har ikke brugt nogen af de to, men min fodermand anbefalede mig Body Boost fra Equsana, som skulle være meget lig LinaMix ifølge ham smiley Det er bare noget mere økonomisk. Det virker rigtig godt på min hest.

• #7   19. okt 2015 jeg har brugt begge til min. han får basic omega 3 fra equifirst, dog overvejer jeg at supplere med mere linamix (der er linamix i) - maxi Rice tænker jeg er godt, men har ikke oplevet stor forskel med denne... kan være jeg skal prøve igen smiley
    og så giver jeg en del lucerne

Kommentér på:
Linamix vs. Maxirice

Annonce