{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hovskæg
  • #1   24. okt 2015 Hvis hesten ikke har muk, skab eller lign sygdomme, så ville jeg bare lade det være. Jeg synes hovskæg er smukt smiley

• #2   24. okt 2015 Det kommer lidt an på hvor meget hesten har smiley

min hest er halv fjordhest/connemara, hvilket gør at han har en del "faner" op af benet også og jeg klipper derfor med en hårdtrimmer med 3mm afstandsstykke et par gange om året.

Men hvis hesten bare har en tot i koden klipper jeg først totten af og så klipper jeg til så der kommer en runding på koden smiley

Håber du forstår smiley

• #3   24. okt 2015 Klipper aldrig, udover hvis de selvfølgelig har muk eller andet. Men hvis du rider stævner syntes jeg selv at bandagerne ligger pænere om koden end hvis de har hår smiley men det er jo op til den enkle person og bedømme... Men ja brug en trimmer eller en saks, men prøv dig frem, der er ikke en forkert måde, der er bare en som er rigtig for dig smiley

• #4   24. okt 2015 Jeg studser altid hovskægget på min DV. Ellers har han bare sådan en lille "flip", der sidde og stritter smiley Det synes jeg ikke er så pænt. Jeg bruger en saks og klipper lodret ned ad benet og følger koden rundt. Jeg tager derved kun det "overskydende" hår, som sidder og stritter, men lader være lidt tilbage, idet hovskægget jo også har en funktion til at lede vand. Af samme grund studser jeg kun hovskæg.
    Er hesten af en race med meget hovskæg, synes jeg det er pænest at lade det være, som det er smiley

• #5   25. okt 2015 Jeg klipper bare mit af ved koden det er også det eneste hun har... Hun fik nemt muk på alle årstider så røg skægget og problemet er mindre men hun er nem at smitte ak...

Kommentér på:
Hovskæg

Annonce