{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med butterfly schaf sadel
  • #1   28. okt 2015 Har en butterfly felsenhof, der også er en dressursadel. Den ligger perfekt på min hest, der ellers har været umulig at finde sadel til :)! Støtten kan jeg ikke sige så meget om, har aldrig redet i dressursadel, og alt for længe uden sadel, så udskiftede dressur knæstøtterne med springknæstøtter, for at gøre det lettere for mig.
    Sadelsystemet holder dog, ihvertfald til min hest smiley


  • #2   29. okt 2015 nu snakkede jeg med en sadelmager om den en dag og han ville ikke anbefale den, ja den ligger korrekt på de fleste heste men den giver ikke den optimale støtte som en bomsadel giver hverken hest eller rytter, hvis man skulle have en sadel mente han at man ligeså godt kunne købe en almindelig bomløs der er noget billigere end butterfly eller køb en rigtig bomsadel der yder den optimale støtte for hest og rytter..

  • #3   29. okt 2015 Kan fortælle, at den ligger langt bedre på min hest, end en bomløs nogen sinde har gjort - selv en dyr baloun kan ikke måle sig med den smiley
    Det er så ikke lykkes mig at finde en bomsadel der passer, så der kan jeg ikke sige det store.


Kommentér på:
Erfaringer med butterfly schaf sadel

Annonce