{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Butterfly sadel {{forumTopicSubject}}

Nu er det efterhånden 4 år siden, butterfly sadlen kom ud. Er folk stadig lige så begejstret for den, eller har det vist sig at være god reklame?

Står og skal have sadel til min hest, som er under optræning, og derfor ændres hans muskler hele tide. Der ville den jo være god. Men gider ikke bruge så mange penge på den, hvis det er for godt til at være sandt.

Så hvad har i af erfaringer med butterfly sadlen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Butterfly sadel
  • #1   10. nov 2019 følger lige med står også og skal købe sadel til min unghest og vil gerne at det er en sadel der kan justeres smiley har kigget på Wow sadlerne som også løbene kan justeres og har kun hørt godt smiley bare til inspiration

  • #2   10. nov 2019 Jeg har en Butterfly Uta Gräf, som jeg er meget glad for smiley Hvad vil du gerne vide?

  • #3   10. nov 2019 Jeg tænker, at du nok skal låne en hest med butterfly.

    Jeg tror nok, at det var en butterfly sadel jeg prøvered en hest i engang...
    Det føltes somom nogen havde lagt en skovsnegl på ryggen af hesten og jeg skulle så sidde på det??

    Har du ikke redet i den før, så prøv lige før du køber.


  • #4   10. nov 2019 Bare om de er som de lover. Fleksible og kan passe alle heste. Har fundet en brugt billigt men kun brugt få gange og den er fra 15 så tænker det kunne være fordi de ikke er så gode igen..

  • #5   10. nov 2019 Jeg synes, at det er en dejlig sadel. Min hoppe er ifol pt, og selvom hun er tyk, så passer den hende lige så fint, som inden hun blev tyk. smiley
    Jeg synes bestemt ikke, at man kan kalde dem for en "skovsnegl". Det er en sadel i en lækker læderkvalitet, der virkelig tilpasser sig hestens form, og samtidig sidder man virkelig lækkert i den. Jeg er super glad for min.


Kommentér på:
Butterfly sadel

Annonce