{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Sy i BOT netdækken? {{forumTopicSubject}}

Jeg har et netdækken, som ikke ligger specielt godt på min hest, grundet den store halsåbning. Så jeg har overvejet om jeg skal sy det, enten ved ta flytte på lukningen i fronten, og sætte velcro på så den overlapper "mere", eller ved at tage noget stof v. manken.
Har i nogen erfaringer med det? Det behøver ikke nødvendigvis at være et BOT i har syet i - men et skridttæppe, dækken etc.
Hvad har i haft bedst erfaringer med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sy i BOT netdækken?
  • #1   29. okt 2015 Min mor syede engang et skridttæppe ind til min gamle pony, hvor halsen også var for stor. Men hun lavede bare en fold på hver side af halsen - hvis du forstår smiley Det var ikke den pæneste løsning, fordi der jo kom til at ligge en fold, så tæppet ikke kunne ligge helt glat langs skulderen. Men jeg ville personligt være ked af at klippe et stykke af tæppet - ikke mindst, fordi det i dit tilfælde er BOT, men også når du siger, at du vil gøre det ved manken, hvor presset fra tæppet er størst, kunne jeg godt komme til at frygte, at det kunne gnave. I så fald synes jeg, du skal forsøge dig med at flytte lukningen, men det er desværre ikke noget, jeg selv har erfaring med, så kender ikke til resultatet smiley

• #2   29. okt 2015 Er også ked af at skulle klippe i det, men min hest skal til at gå med det under sit dækken, og det ligger mildest talt elendigt efter et par timer - så det vil jeg ikke byde ham i længden smiley

Kommentér på:
Sy i BOT netdækken?

Annonce