{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for boks
  • #1   31. okt 2015 Det gjorde min da jeg fik ham hjem. Fordi at ponyen ved siden af ikke var der så han var lidt alene. (er han ikke mere) Vi fik lokket ham ind i den med et par æbler. Jeg tror bare at det var fordi han var et nyt sted. Held og lykke med at få ham derind

• #2   31. okt 2015 Altså min følger glædeligt med der ind.
    Men når man så lukker og går så er hun ved at splitte sig selv og boks ad.
    Lader jeg døren stå åben og giver hende noget at spise så står hun pænt i nogle minutter men pludselig forlader hun maden og flyver ud af boksen.
    Til gengæld hvis vi placere hendes veninde (fremmed hest dur ikke) ved siden af hende i en anden boks. Så står hun pænt hele tiden.
    Så for hende er det noget socialt der skaber problemet troe jeg.

Men det kan også være en grim oplevelse i boksen. Måske en anden hedt i stalden har været led ved den gennem tremmerne. Eller en af de andre personer i stalden har givet den et klssk i boksen eller sådan noget.
    Hesten forbinder i hvert fald boksen med noget skidt smiley

• #3   31. okt 2015 Det er de samme han står ved siden af som han har gjort længe. Det er noget han er begyndt på de sidste par uger. Han er også begyndt at stå langs med boksens yderside. Den med bokslågen.

• #4   31. okt 2015 Hm, det kunne godt lyde som om han måske er kommet til skade i boksen. Det kan jo være noget han har gjort om natten, og nu sammenligner det med noget dårligt at komme i boksen... Alt kan jo trænes væk, så måske træn af gå ind og ud og give masser af ros, samt altid sørge for at der er mad derinde, stråfoder smiley

• #5   31. okt 2015 ok det kan måske godt være en mulighed. må prøve at træne det så.

• #6   31. okt 2015 Min havde en overgang hvor han ikke ville i boksen jeg tog ham ind og gav mad så ud igen så ind gav mad næste dag sådan gjorde jeg til sidst løb han nærmest ind men trænede det at han skulle vente ved døren til jeg gav go til han måtte få ind så nu køre det bare. smiley

• #7   1. nov 2015 Jeg må bare prøve. Synes bare det er mærkeligt pludseligt at få den adfærd.

• #8   1. nov 2015 Ja det er det også men den kan have oplevet et eller andet som du ikke har set ske man kan ikke altid blive klog på de dyr. Man kan jo sagtens prøve med en heste visker eller horzemanship smiley

• #9   1. nov 2015 Måske er problemet løst. I dag gik han uden tøven ind flere gange. Eneste forskel var, at boksen var blevet gjort helt rent. Men han plejer ikke at have fine fornemmelser over det.

• #10   2. nov 2015 de godt have særheder.. kender nogle som har reageret på:

fra spåner til træpille bund - nægtede at gå ind
    Vandspand i hjørnet
    nypudsede vinduer
    En fugl/mus/kat har lagt sig derind
    et bræt sidder anderledes
    nymalet

OSV smiley

Kommentér på:
Bange for boks

Annonce