{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvist!
  • #1   6. nov 2015 Det her er et galleri. Gode, varierende billeder er et krav. Hvis man ikke synes at et galleri er godt nok, synes jeg at det er helt fair at afvise. Men jeg synes også at hvis man afviser, skal man komme med noget konstruktiv kritik til opretteren. At det er irriterende må du nok bare lære at leve med. Sådan er verden smiley
    Men man kan jo altid prøve at oprette igen, og denne gang vælge nogen lidt bedre billeder, bruge lidt længere tid på teksten, etc.

PS. Jeg har ikke set dit galleri...

• #2   6. nov 2015 Det er fordi dit galleri ikke lever op til kravene. Der er ikke andre grunde til at afvise. Nu har jeg ikke set dit galleri, men det kan være du har meget dårlige billeder, for lidt tekst, ikke ordentlig tilknytning til hesten eller andet smiley Så jo, der er skam en mening med det, og det handler kun om, at galleriet skal leve op til nogle krav som Bazoom har sat

• #3   6. nov 2015 følger et galleri ikke billeder, bliver den SELVFØLGELIG afvist.. det vil sige, at det skal være ens egen hest, låne hest, part, passer eller noget, altså dokumentation for at man har kendskab til den. Som der er skrevet, dette er et galleri, derfor skal der være gode, og varierede billeder. Teksten skal også kunne fortælle om hesten, både for at vise kendskab til hesten smiley syntes kun det er iorden at man bliver afvist hvis ens galleri ikke lever op til kravene smiley

• #4   6. nov 2015 Nu er der så faktisk stadig folk som afviser selvom reglerne bliver fulgt. Husker tydeligt at nogen afviste min Grafik fordi jeg ikke lige havde skrevet stamtavlen ind smiley
    Men var det ikke sådan at man på et tidspunkt skulle skrive en årsag til afvisning?

• #5   6. nov 2015 I stedet for at blive irriteret over at folk afviser så tænk på at dette er et galleri hvor man udstiller sin hest, er det galleri du havde oprettet et galleri der rent faktisk siger noget som din hest?. har du varierende og også billeder der viser din hest?, har du skrevet en tekst der fortæller om din hest og/eller jeres forhold?.
    hvis du måske ikke har haft hesten så længe eller des lign. så du ikke kender den så godt endnu eller ikke har så mange billeder så vent lidt med at oprette til du har og lav evt. et fotoalbum hvor du kan vise din hest frem og skriv om den også lav et galleri senere smiley

• #6   6. nov 2015 Jeg afviser når galleriet ikke er et galleri. Godtnok hedder kravene fx at man skal tilføje minimum 5 billeder, men hvis de 5 billeder er af samme øjeblik fx fra samme bevægelse eller samme dag/minut fra folden.... eller samtlige er slørede og mørke så er det i min verden ikke et galleri... og hvis tekstfelterne er udfyldt med ja/nej og intet om hesten så er det i min verden ikke en hest man har tilknytning man opretter.

Eller hvis folk opretter en hest som fx islænder men egentlig bare er en blandingspony... så hører det ikke til som en islænder..

• #7   6. nov 2015 er helt enig! hvis nu man lige har fået hesten så er det da svært at have 20 forskellige billeder fra forskellige situationer! giv folk en chance for at forbedre det over tid! smiley

• #8   6. nov 2015 Det er helt ok at afvise, men så synes jeg, at man skylder galleriejer en begrundelse. Jeg har flere gange oplevet afvisning på trods af, at reglerne nøje blev fulgt. Jeg mener bestemt ikke at mine gallerier er mangelfulde.
    Hvis du afviser, så begrund venligst ...

• #9   6. nov 2015 når/hvis jeg afviser et galleri skyldes det enten at billederne er dårlig kvalitet (slørede, uskarpe eller for ens)
    eller at der er for lidt eller dårlig beskrivelse af hesten.

• #10   6. nov 2015 Jeg synes man skal begrunde når man afviser og det gør jeg altid selv. Jeg afviser kun når reglerne ikke overholdes. smiley

• #11   6. nov 2015 Desværre blev en del udsat for masser kritik når de skrev begrundelse for afvisning. Derfor er det de færreste der magter at forklarer hvørfor de afviser. Afviser de, er det som herover jo fordi de ikke mener der leves op til kravene. Dog er der bøjning af reglerne. Og derfor ikke altid nemt at stille alle tilfredse. Men det en blandet scare herinde. Så træk på skuldrene hvis du selv mener du følger reglerne. Og søg igen smiley

Kommentér på:
Afvist!

Annonce