{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Arbejde i stald? {{forumTopicSubject}}

Vil man godt kunne finde en stald i Odense hvor man ville kunne arbejde i? Altså hjælpe med at muge ud og måske jordtræne nogle af hestene og det arbejde der nu medfølger? Og så tjene lidt på det. Bare som en start da jeg kun er 13 år, og vil have en begyndelse med noget jeg ligesom godt stadig kan lide. Tror i det ville kunne være en mulighed? Og hvor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde i stald?
  • #1   6. nov 2015 Nej, det tror jeg ikke. Jeg tror ikke det er noget de vil give en 13-årig løn for - så er dét at du kan træne nogle af hestene løn i sig selv. Enten skal du gøre det frivilligt eller også tror jeg det bliver meget små lommepenge for at muge ud. Ofte er der jo staldpiger/maskiner til at muge ud smiley
    Så tror simpelthen du skal finde en lille privat gård og tilbyde din hjælp, hvis det skal være noget


  • #2   6. nov 2015 Fünke - jeg kender 2 piger på 12 og 13 år der arbejder som staldpiger. Det kan sagtens lade sig gøre. Kender dog ikke et sted da jeg bor langt væk.

  • #3   6. nov 2015 Jeg "arbejder" for en 16-årig pige på min lokale rideskole, med at muge ud, lukke ind, og give hø til hendes to DV'er. Derudover hjælper jeg min ridelærer med at tilride heste, og passe dem smiley Derudover lukker jeg en 3'er ud i weekenden. Det tjener jeg 1700 pr måned på om vinteren. (Bruger 900 til undervisning...)

  • #4   7. nov 2015 Jeg var kun lige blevet 14 da jeg startede med at arbejde i prof springstald. Arbejder stadigvæk for vedkommende, så jeg ville ikke mene det er umuligt på nogen måde.
    Jeg er ikke just fra Odense-området, men hvad med at tage ud til de forskellige gårde og spørge? Det var hvad jeg gjorde, og jeg tog min far med under armen smiley


  • #5   8. nov 2015 Jeg lukker heste ind og ud fra fold, hælder vand op, giver hø/halm osv det for jeg penge for, var 12 da jeg startede nu bliver jeg snart 14... smiley
    Men tvivler lidt på de vil give dig løn for at jordtræne deres heste smiley


Kommentér på:
Arbejde i stald?

Annonce