{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Pavo Podo Grow {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg har en dejlig frieser hoppeplag på 1,5 år.

Jeg foder hende med Pavo Podo Grow da jeg fik at vide af hende jeg køber foder ved (en lille for handler af næsten alt slags foder) at mange frieser opdrætter/avlere bruger det.

Det har også fungeret godt til hende.

Jeg vil bare gerne høre jeres mening om foderet. Om i bruger det og har været tilfredse med det eller det helt modsatte. Forklar gerne smiley


Kommentarer på:  Pavo Podo Grow
  • #1   24. nov 2015
    Tja, jeg kan ikke se hvorfor et føl skal ha' så meget stivelse smiley


  • #2   25. nov 2015 Der er meget stivelse i, som krikken skriver.
    Jeg har selv bestilt care4life hjem til mine, da jeg lige har haft smed ude, der sagde man kunne se på min hoppes hove hun fik for meget stivelse, hun er 2 år, og jeg har fodret med aveve grow mix jeg fik anbefalet af min lokale dyrehandel.
    Har også kikket på st. hippiolyt solo og eggersmann revital cubes.

    Jeg har længe været skeptisk overfor fodring med musli former, og korn. Men min dyrehandel fik mig overtalt, og mente ikke jeg skulle være bekymret for at fodre med korn smiley

    Jeg holder på min mening fra nu af, efter bekræftigelse fra smeden.


  • #3   28. nov 2015 som jeg også har sagt. pas på med stivelse . Det går lige i benene på hende. som skrevet øverst er Care4life et godt bud. men du kan også give regulator complete. Der er hesten dækket ind med ALT til immunforsvaret. Jeg bruger det ikke mere så der er for meget protein i til at Ronja kan klare det så hun som sagt døjer skab.

  • #4   28. nov 2015 Podo grow indeholder 24% stivelse - og det er altså rigtig meget, når en plag skal have 1,5-2 kg om dagen.

    Jeg ville hellere kigge på et koncentreret foder med lav stivelse som f.eks. Horselux grow, Eqqusana balance, Spiller gro 'n win etc.


Kommentér på:
Pavo Podo Grow

Annonce