{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

Pavo podo grow? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille dame på 10 måneder som jeg overvejer at give podo grow fra Pavo. Hun har fået fase 2 fra brogråden men syntes ikke det fungere på hende.
Hun skulle gerne som en stor 1er pony. Hendes mor og far er knabstrupper og er den gode robuste type.

Hvad er jeres erfaringer omkring dette foder??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pavo podo grow?
  • #1   14. mar 2017 Jeg fodrede min med Podo grow da han var ung. Jeg vil nok nærmere tilskrive hans manglende fylde med min uvidenhed end direkte foderet. Min gik i løssdrift med min overvægtige hoppe og derfor fik han ikke grovfoder nok, da hoppen var på slankekur hele vinteren igennem.
    Min hest var først færdig udviklet i en alder af 6 år, så først der blev han rigtig fin og nu i en alder af 9 år kæmper jeg lidt med overvægt -.-'


  • #2   14. mar 2017 jeg ville bruge horselux Grow eller suregrow fra Brogaarden..

    de stemmer korrekt.
    fri hø/Wrap af høj kvalitet med analyse på
    og evt lucerne


  • #3   15. mar 2017 Jeg kan kun anbefale Pavo. Alle de heste jeg kender, som bliver fodret med Pavo ser fantastisk ud. Inklusiv føllerne.
    Min egen bliver udelukkende foderet med Pavo og er blank i pels og fint i huden og godt tilpas!


Kommentér på:
Pavo podo grow?

Annonce