17. jun 2006 Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.352
Oplevelsesrigt stævne.. {{forumTopicSubject}}
Jeg var til stævne i dag og der oplevede jeg masser af ting.. Syntes lige jeg ville ud med det..
Der var en klasse hvor springene nok ca. var 60 cm høje. Og så var der den her over søde lille Welsh Mountain (Hingst?) på nok ca. 110-15 cm. og den red mod nogle 2'ere og et par enkelte 1'ere.. Og så da der var præmieoverrækkelse, og så...... "1. pladsen går til... (Standyssens Baloo?)...." DEN VANDT !!! Altser den lille søde 3'er på noget med 110 cm. vandt over alle de andre 2'ere og 1'ere.. Det var bare så sødt og allerede før dommerene havde sagt at de gerne ville se en æresrunde i højere-galop, så var hun afsted på sin lille nuttede pony.. Og rytteren var nok også kun der med HØJST 6 år.. SØDT ELLER HVAD ?
Der var en smuk skimmel pony.. Den red rigtig godt men hende der red den piskede den heletiden.. Når den skulle over et spring piskede hun den 3 gange og så et ORDENTLIGT rap.. Det var så synd for man kunne bare se TYDELIGT at den havde tænkt sig at springe over men nogen gange rev den ned fordi hun ødelagde konsentrationen på ponyen fordi hun bare piskede løs.. Det var så synd for den, og jeg siger bare at hvis det var mig der var den pony så ville jeg ædermame have smidt hende af for længe siden.. Ej syntes virkelig bare det var så synd..
Så var der også en jeg kender som red på sin "nye" (fra i sommers) pony.. Den var meget tændt og da den kom ind på banen syrede den bare FULDSTÆNDIG af.. Den gik heletiden med hovedet HELT oppe i luften, og så ville pigen der red den have en pisk, og så råbte moderen "Nej, nu rider du bare.. Ryggen tilbage.." og hun kunne bare SLÆT ikke styre den.. Så red den ind i hjørnet, ind i barriæren, styrtede (rent sagt JOREDE) hen mod springene, refuserede, bukkede, stejlede, lyftede benene en halv meter over jorden når den tog et skridt, kunne ikke stoppe den OSV.... Da den skulle ud af banen gad den ikke ud, ogda den endelig kom ud, kom en inde fra sekrateriatet og sagde at de skulel se at få rettet op på den for de sad faktis heletiden og var bange for der skulle ske noget at at rytter og hest skulel slå hovederne sammen og så videre... Det var bare sygt..
Jeg mødte mange her inde fra..
<b>Og der skete MEGET mere..</b>
<i>Ville bare lige ud med det..</i>
jun 2006
Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.352
sep 2006
Følger: 87 Følgere: 87 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 3.491
har set hende den lille pige mange gange og hun rider godt ja, men så er der osse en ting jeg ikke vil snakke her inde om...
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.945
jun 2006
Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.352
Link ?
dec 2006
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 6 Emner: 352 Svar: 4.838
??
Oplevelsesrigt stævne..