{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Tabt sko og fold {{forumTopicSubject}}

Hej.
Først vil jeg ønske jer alle en glædelig jul. Jeg håber i har haft en dejlig aften.

I dag fik jeg en "fantastisk" julegave af min kære lille hest, nemlig at han kun kom ind med tre sko, og han havde med i går..
Jeg skrev selfølgelig til min smed, men man kan jo ikke forlange at han kommer den 24, eller de her juledage efter. Jeg venter stadigvæk på svar på hvornår han kan komme og sætte den på, men det bliver selvfølgelig nok et par dage uden ridning desværre (det er en forsko)
Mit spørgsmål er nu, kan han egenlig komme på fold når han kun har 3 sko på? Min smed har altid været der med det samme når han smider en sko, så har aldrig stået i den situation, hvor jeg skal tænke over om han kan komme på fold. Skriver selvfølgelig til min smed i morgen, men kan ikke regne med svar, da det er i juledagene, og de holder fri. så hvad mener i? Kan han komme på fold, eller kan han kun komme på tur i ridehuset, hvor bunden er blød?

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabt sko og fold
  • #1   24. dec 2015 Det må vel egentlig være individuelt.

    Min egen hest bliver ikke halt af at tabe en sko og jeg rider til tider med tre sko. Kan smeden ikke lige komme dagen efter, ja så går hesten bare på fold som den plejer og den er overhovedet ikke påvirket af den manglende sko. Den løber fint og leger som den plejer smiley


  • #2   24. dec 2015 Jeg vil ikke betænke mig at lukke den ud på fold. Med alt det regn vi har fået (i hvert fald på Sjælland smiley ) er jorden vældig blød.

  • #3   25. dec 2015 Okay.. Lige forsko kan han ikke gå uden, da han bliver ømtået på hård bund, men det er ikke så galt på blød bund. sidste gang han havde tre sko på, prøvede jeg at trave på ham, og der var han uren pga den manglende sko.
    Måske jeg bare lige skal se hvordan folden er i morgen, inden han kommer ud, og så også lige tjekke om han er uren i trav smiley


Kommentér på:
Tabt sko og fold

Annonce