{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

SALG AF HEST??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen!

Jeg står i den situation at jeg overvejer at sælge min hest, MEN hvad er fordelen ved det? Ikke fordele som sådan, men tænker nu at jeg kan sælge hesten også arbejde en helt masse også købe en endnu bedre hest.

Sagen er den at jeg her til sommer regner med at jeg skal på GYM.
Derfor bliver dagene længere typisk en 8-15:30 dag, hvor der så kommer arbejde som skal haves da hesten ellers ikke eksistere. Lektier, venner, afslapning og ikke mindst familie.

Hvad ville fordelene være ved ingen hest at have, udover pengene
Og hvad med ulemperne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SALG AF HEST???
  • #1   27. dec 2015 Jeg ville ikke kunne fungere uden en hest og jeg klarede hele gymnasiet, imens jeg havde 2-3 heste i fuld ridning 6 dage i ugen, var til fester og fik lavet alle afleveringer.
    Nu er der også forskel på hvor meget tid folk vil have til afslapning, osv. og nogle dage sov jeg da heller ikke så meget, men jeg klarede det og tror en af de ting der gjorde jeg klarede det, var at jeg havde noget som ikke skreg op om skole, lektier osv. så jeg kunne slappe af mentalt derude.


  • #2   27. dec 2015 Det lyder jo helt fornuftigt. Men jeg har stadig de venner der, hvor de kommer lige fra skole også skal ned på arbejde bag efter. De er lige nød til at tage en ekstra dyb indånding for at kunne klare de 4 timer efter skole direkte.


  • #3   27. dec 2015 Der bør være STOR forskel på arbejde og heste.. Arbejde er ikke noget man ofte vælger, fordi det er hyggeligt og et frirum - det er det med hestene..

  • #4   27. dec 2015 Hvis ikke jeg arbejder er der ikke penge nok til hest og derved ryger frirummet..

  • #5   27. dec 2015 Siger ikke det er enten eller, men du kan jo give hesten totalt fri et par dage i ugen, hvor du så der kan arbejde.. Evt. overveje part, hvis hesten er af en type, som kan rides af flere.

  • #6   27. dec 2015 Hvorfor vil du købe en "bedre" hest end den du har nu? Du kan vel træne den god?

  • #7   28. dec 2015 Jeg har personligt valgt ikke at have egen hest når jeg skal på gymnasiet. Heldigvis har jeg en lillesøster so. manglede en god lærepony, og den rider jeg så så tit jeg har lyst, så længe hun ikke har undervisning eller lignende.
    Jeg syntes det giver et rigtigt rart hestehold fordi jeg ved at i stressede perioder skal jeg også ikke bekymre mig om ikke at have nok tid til hesten.

    En løsning for dig kunne jo være en part de dage du eksempelvis arbejder og derfor ikke har meget tid smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   28. dec 2015 Jeg kan se en masse fordele ved ikke at have hest mens man hår i gymnasiet.

    især hvis du egentligt gerne vil have en hest med mere kapacitet end den du har nu.

    Hvis du sælger din nuværende hest, så har du 3 år til at spare penge op til en anden og bedre + de penge du fik for din hest.

    samtidig for du mere tid, kan konsentrere dig mere om skolen og arbejde mindre end hvad du ellers skulle smiley


Kommentér på:
SALG AF HEST???

Annonce