{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

Salg af hest {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står og skal sælge en hest, så vil rigtig gerne have lidt råd fra Jer der har prøvet det før, jer der skal købe, og jer der bare har en mening om emnet smiley

Hvor kigger i efter hest? (altså hvor er det godt at sætte til salg)
Hvad vil i gerne have til at stå i en annonce?

Andre gode råd om en annonce, evt hvad ville få Jer til at springe en annonce over?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af hest
  • #1   13. jan 2015 personligt mener jeg at billeder er vigtige, kikker ikke anoncen hvis billederne er lort.... billederne må meget gerne vis gangarterne og hestens øjne smiley

  • #2   13. jan 2015 Annoncen skal være kort og kontant. Hvad niveau hesten ligger på, hvem den er efter osv..Jeg gider personligt ikke læse om hvor meget hesten betyder for folk og alt muligt hvis det står skrevet i hver anden linje. Få lavet noget god video af den og lig et link i annoncen. Evt nogle resultater af hesten og så er gode billeder rigtig vigtigt. En seriøs annonce er nu det bedste, så det ikke virker som om du ikke er seriøs omkring salg

  • #3   13. jan 2015 Ikke en alt for lang tekst, med især den vigtige information om hestens alder, køn, højde, pris og niveau. Derudover synes jeg det er rart at høre lidt om hestens opførsel på folden og på ture smiley
    Gode billeder er også et stort plus, især opstillingsbilleder, noget under ridning eller bare hestens gangarter smiley



  • #4   13. jan 2015 Hvilken skal du af med, Diana? o:

    Når jeg for sjov kigger lidt rundt omkring er det mest på heste-nettet, HG, Ridehesten, Everhorse og facebook.

    Det tæller meget for mig at billederne er gode og viser lidt af hvert, og ikke bare er to foldbilleder hvor man kun kan se det halve af hesten.
    Teksten skal beskrive hesten på en grundig, men stadig kort måde så det ikke bliver en laaaaaang roman. Hvad hesten kan, sygeforløb, generelle fakta som navn osv.

    Jeg springer en annonce over hvis billederne er dårlige eller der ikke rigtig står noget i teksten om hesten.


  • #5   13. jan 2015 Mange tak for Jeres bud, jeg prøver at stykke en annonce sammen ud fra det. Kom endelig med flere råd hvis i har smiley

    Sacha: Det er ikke en af mine egne, men Faiht vi laver ny annonce på.


  • #6   13. jan 2015 Aaaah :).

  • #7   13. jan 2015 Overskrift der sparker r**.. Hehe smiley

    Vær forberedt på useriøse henvendelser og købere som ikke dukker op - hesteverdenen er strid!

    Held og lykke smiley


  • #8   13. jan 2015 Hvilke sider man kigger på afhænger meget af hestens niveau. De knapt så gode ville jeg sætte ind på DBA og HG. De lidt mere trænede (LC-LA) ville jeg sætte ind på heste-nettet eventuelt ridehesten. Heste som går m-klasser eller unge af fin afstamning ville jeg sætte ind på ridehesten og everhorse.

    Hvad man søger i annoncen kommer også an på hvilken slags hest man søger, der er dog fællestræk: Billeder af bygning og gang (ikke hyggebilleder på blomstermarken..), en ikke alt for klippet video som viser hesten under træning, en relevant og tekst tekst (så kan folk altid kontakte dig for mere info).
    Desuden så skal pris, højde, resultater, om du ønsker at udlåne osv. stå helt klart, for så slipper du for alverdens spørgsmål om dette.

    Held og lykke med salget! smiley


  • #9   13. jan 2015 Mange tak! Jeg tror lige vi skal have taget nye opstillings og dressurbilleder, resten har vi gode billeder af (også opstillings, men de er en anelse gamle) smiley
    Tak for Jeres råd smiley


  • #10   13. jan 2015 kort tekst
    gode billeder
    vigtige informationer
    fast pris hvor du måske er villig til at gå ned
    hvis du vælger bud vil jeg skrive: kun seriøse bud!


  • #11   13. jan 2015 Jeg har fast pris, gider ikke det med bud smiley

Kommentér på:
Salg af hest

Annonce