{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hut
  • #1   28. dec 2015 jeg springer med hut og jeg bruger den til hvis fx. at hesten kan koncentrere sig mere om rytteren og ikke alt det andet der sker altså lyde folk der snakker (klapper til stævner) men man kan vel også bruge den til så der ikke flyver nsekter ind i dens øre smiley

  • #2   28. dec 2015 Tror også det afhænger meget af hesten, og hvordan hutten hjælper på den enkelte hest smiley
    Jeg bruger det fx på min fordi den er meget mere afslappet med den og den stresser ikke så meget over de andre heste smiley
    Så jeg bruger den fx på opvarmning til indendørs stævner fordi det hjælper hende helt vildt, hvor det nok ikke er noget der hjælper andre smiley

    Kender også nogen der bruger den udenfor fordi hesten ikke kan lide at få vind i ørene og får at holde lyde ude smiley


  • #3   28. dec 2015 Tja, nogen bruger den for at dæmpe støj m.m. i hestens ører.

    Jeg bruger det fordi jeg synes det hører til mine sæt når jeg rider stævner :P.


  • #4   28. dec 2015 Jeg bruger altid hut på min unghest hvis vi træner alene og i blæsevejr på samme tid, da hun virkelig ikke bryder sig om blæsevejr eller det at være alene. Har hun hut på kan hun bedre koncentrere sig smiley
    Om sommeren er det grundet insekter.

    Så jeg har den på kort sagt fordi min pony er meget sensitiv med sine ører smiley


  • #5   28. dec 2015 ja jeg bruger det også fordi at min pony er mega nuttede med det og det passer ligesom til i sættet, fordi han er rimelig roglig men også på grund af det andet da han godt kan lidt at føle med i alt vad der sker, fx i dressur undervigsning var vi helt nede og likke PG det var uden for og så kom der nogle på cykel g det kiggede han efter lige i et galopanspring så han spæ smiley ndte lidt ben for sig se smiley lv

  • #6   28. dec 2015 Jeg rider med hut pga insekterne om sommeren.

  • #7   28. dec 2015 Jeg rider med vat i ørene på hesten og det giver lidt samme effekt som en hut. Det er for at dæmpe lyde og få hende til at være mere opmærksom på mig og koncentreret smiley men der er mange forskellige grunde til at folk vælger at ride med hut

  • #8   29. dec 2015 jeg rider med hut på min af flere grunde.

    1: Min hest er en del lydfølsom, hutten kan dæmpe en smule, men ikke alt lyden, men er nok til at jeg kan arbejde med min hest.. alt efter hvor meget lyd kan jeg tage vat i, og hut over smiley

    2: Hesten bliver enormt angrebet af insekter om sommeren, og her lukker hutten (også masken) jo af for dem smiley

    3: Derudover kan min hest ikke lide vand eller meget vind i ørene, så en hut her hjælper også meget smiley

    Hutten hjælper forskelligt fra hest til hest, min gamle pony havde det ingen effekt på udover insekt angreb smiley


  • #9   29. dec 2015 Mange tak for svar alle sammen. Nu forstår jeg det meget bedere;-)

Kommentér på:
Hut

Annonce