Hvordan genkender hesten mig ? {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg meget begrænset forstand på heste..Udover at de jo er ganske hyggelige at snakke lidt med ..
Bor så til leje på gård hvor ejer har en del heste + der er rideskole så er jo jævnligt ude og hilse lidt på dem.. Oftes med en gulerod elller noget i lommen (Er OK med ejer af div jeg snakker med)
Dette har jo givet lidt venner derude den lille stald
Nu er jeg så kommet itivel .. Hvordan ser hesten det er mig der kommer..
Er det synet så det er en fordel at have samme jakke/trøje på hver gang ?
Eller er det lyden af stemmen ?
Lugten går jeg ud fra det ikke er .. jo en hest ikk en hund
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 2 Svar: 7
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
De fleste er ligeglade med farver osv. Men dog før hørt, at heste med sprit nye dækkener lige har skulle ses an på fold først
Min havde en periode hvor blå skilte på vores vej var mega farlige. Kun de blå skilte hehe heldigvis gået over igen. Men ja der er noget med visse farver.
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
hesten kender de lyde du laver det kan være alt fra når du cykler ind i gårdspladsen til når du tager fadt i håndtaget til stalden eller når du går på gulvet/gruset fliserne
mm.
nogle folk halter måske og så har de deres kende lyd
andre har en bil som er anderledes end andres
eller klovner man altid med døren
og så er heste jo generelt vågne så hvis du bliver kigget på af 10 heste så kan det godt være fordi de undre sig over om det er noget farligt eller ej
så det næste er at du giver dem altid godbidder det kobler dig med en slags mad person dig skal man holde sig gode venner med derfor kigger hestene efter dig
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.372
Jeg bor på en lille privat gård på en vej ned til an haveby. Ugentligt kommer der en ældre, engelsk mand forbi på en knallert med gulerødder (Han har snakket med os og vi har sagt go for han giver dem gulerødder). Og kan love dig for at de kan høre knallerten så snart den er drejet ned af vejen flere hundrede meter væk. Så kommer de hen til leddet og venter på ham.
nov 2015
Emner: 1 Svar: 2
Så er det nok lyden de genkender mig på.. Slæber lidt på det ene ben og hilser jo altid på div af ridepigerne og hundene (5 styk) på vejen ind
Specielt en af hestene er super nusserøv
Den er ikke så høj lys brun
Den normale rutine med den er at stå med ryggen opad box døren også får jeg ellers hele hovedet smidt over skulderen og ned i favnen .. Og sådan kan vi stå længe
Hvordan genkender hesten mig ?