{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Eksemdækken {{forumTopicSubject}}

Hej HG,
Jeg har i dag fået den skønneste islænder hoppe, der er bare det at hun har sommereksem. Jeg skal have fat i et eksemdækken men jeg vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med de forskellige dækner for priserne på dem svinger meget. Jeg har overvejet at købe et fra Karlslund for at være sikker på at det er i god kvalitet og holder længe, hvad anbefaler i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksemdækken
  • #1   20. jan 2016 Jeg har prøvet flere eksemdækkener, men enten sad de utroligt dårligt eller gik nemt i stykker. Endte med at gå imod min vilje og lyst (pga det er dyrt) og købe et boett eksemdækken og det er jeg SUPER glad for at jeg gjorde. De fås i mange forskellige str, så det var muligt at finde et der sad nærmest perfekt og det er holdbart, så det er jeg meget glad for at jeg gjorde og frygter ikke denne sommer ligesom jeghar gjordt tidliger.

• #3   20. jan 2016 køber i biltema. holder godt selv ved min lege dreng

• #4   20. jan 2016 Ang Eksem/flue dækken.

Jeg et Zebra dækken i str. 115. aldrig brugt,

kr. 275.- inc porto..

profilbillede
  • #5   20. jan 2016 vi havde et Horze eczema dækken til vores Charlie og det var vi ret tilfredse med - syede dog en elastisk kile i ved bringen men han var også en dressurmodel med ret kraftig hals smiley
    Til Marie og HN P: de dækkener i snakker om/henviser til er ikke eksemdækkener men insektdækkener og slet ikke det samme!

• #6   20. jan 2016 AB rideudstyr har to på tilbud lige nu som ser gode ud, det kan du må kigge på smiley
    Jeg har selv et Hansbo mener jeg, og det har kostet 900 kr, men det holder. Min eksemhest er 1 år gammel og fik konstateret eksem i sommer. Hun er et kæmpe legebarn så der skulle jo noget holdbart til smiley

- Og så synes jeg du skal kigge på et med fast hals. Jeg har en idé om, at mitterne kan komme ind hvor det skiller ved halsen hvis ikke den er fast smiley

• #7   20. jan 2016
    Husk at købe et EKSEMdækken og ikke et INSEKTdækken.
    Biletemas er et insektdækken, ikke eksemdækken.

Med en eksemhest er det vigtigt at det er et eksemdækken fordi det sidder mere tæt, dækker bedre og har mindre huller som mitterne ikke kan stikke igennem.

• #8   7. sep 2016 Mange tak for hjælpen, jeg endte med at købe et fra karlslund, men det gik hurtigt i stykker, det samme gjorde et jeg købte fra topreiter. Men har nu købt et fra AB rideudstyr og det virker rigtig fint indtil videre. smiley

Kommentér på:
Eksemdækken

Annonce