{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.066 visninger | Oprettet:

Vægt på pony {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg er lidt interesseret i hvad jeres ponyer vejer, og finde ud af hvad "ideal" vægten skulle være på min egen smiley han er blevet lidt tyk hen over vinteren da jeg ikke har haft den bedste mulighed for at motionere ham optimalt, så han har stort set stået stille i et par måneder.

Jeg målte ham idag, og af hvad jeg har kunne regne mig frem til, måler han 182 cm. rundt om maven/ved gjordlejet og skulle derfor ca. veje 430 kg.

Er gået igang med at strække/skridte nogle ture med ham, for at få ham lidt i kondi igen og få lidt muskler. Af og til rider jeg. Ridningen starter først ordentlig op når han bliver flyttet til maj, hvor faciliteterne er der til ham.

Så spørgsmålet lyder på - hvad burde han veje sådan ca.? Han er welsh cob - så han er lidt robust bygget, og måler 147 cm. og bliver 5 til maj hvis det har noget at sige smiley og hvad vejer jeres ponyer - af ren nysgerrighed smiley

Tror jeg har lagt et billede med - det er dog ikke helt nyt, men det eneste hvor man kan se ham helt og han har ca. samme form, for at give et billede af hans bygning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt på pony
Kommentér på:
Vægt på pony

Annonce