{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Hvad er der sket {{forumTopicSubject}}

Hej HG
I går i skoletiden faldt jeg på mit penny, det var et okay voldsomt fald... Jeg rejste mig med det samme, men jeg havde bare den underligste følelse i min hånd.
Det var som om at (på min venstre arm) at det indeni trak sig sammen... Jeg kunne virkelig ikke holde det ud.
Altså det gjorder ikke mega ondt, men det gjorde alligevel ondt. Jeg vaklede bare frem og tilbage, for den følelse gjorde bare at jeg intet overskud havde... Jeg vaklede så hen til en skralde spand, og lagde min arm det. For lige at få fokus. Min veninde kom hen, og vi satte os på bænken ved siden af. Der kom kun to tåre, fordi at det jo også gjorde ondt. Men det var den følelse der var aller værst. Og jeg grinede da også, men det kan man jo sagtens gøre selvom at ens arm er ved at "dø" xD

Nu er der gået en dag og jeg er lige vågnet.
Og NU kan jeg mærke smerten. Det gør pisse ondt at bruge mit håndled. Jeg tror jeg har ligget på min hånd, det var ihvertfald sådan jeg vågnede. Jeg kan ikke engang åbne en dør!... Det er så træls!

Er der nogle her der har prøvet det samme, og vil i ikke nok give et bud på hvad i tror det er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der sket
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   19. mar 2016 Det er nok bare slaget.

    ellers så tal med dine forældre, så må de vurdere smiley


  • #2   19. mar 2016 Jeg ville nok lige tage forbi en læge og få vurderet om der kan være en fibersprængning, lettere forstuvning eller andet, så du får taget de rette skåne-hensyn, så du ikke risikere at gøre noget værre ved at overbelaste den smiley

    God bedring


  • gitte V
    gitte V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24
    #3   19. mar 2016 Du skal ha røntgen fotograferet din arm! Der kan være noget der er brækket smiley

  • #4   19. mar 2016 Det kan være at du har forstuvet din hånd - det kan også være at du bare er forslået. Det kan dine forældre bedre vurdere end vi kan.

  • #5   19. mar 2016 Jeg synes du skal tage til lægen smiley

  • #6   19. mar 2016 Jeg faldt engang med en hoppebold i hånden.
    Det gjorde overhovedet ikke ondt og jeg rejste mig igen.
    Efter en time sad jeg og skreg i smerter, så vi kørte på skadestuen.
    Det var hjemme hos min moster.
    De fandt så id af den var forstuvet, og dagen efter blev min mor ringet op om, at den var brækket.
    Så selvom det ikke gjorde så ondt til at starte med ville jeg tage på skadestuen:)


  • #7   19. mar 2016 Kontakt en læge, det kan jo være mange ting som vi ikke aner noget om smiley

  • #8   19. mar 2016 Du får det godt nok til at lyde dramatisk.

    Jeg tænker dine forældre fint kan vurdere, hvorvidt din hånd skal tjekkes smiley

    Det kan sagtens bare være slaget. Der kan være sket en lille skade på noget væv, det vil medføre hævelse- måske så lille, at du ikke kan se den, men det kan give smerterne. Havde hånden været brækket, tror jeg ikke du vil kunne sove for den- ellers har du i hvert fald høj smerteterskel smiley
    Smør noget voltaren/ipren gel eller lignende på hvis du har, det mindsker evt. hævelse og smerter.


Kommentér på:
Hvad er der sket

Annonce