{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Hvad er der galt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,
Jeg føler lidt for at høre jer, hvad jeg skal gøre ved mine problemer, og om nogle evt har oplevet det samme.
Sagen er det, at jeg her på det seneste, har været uvenner med to meget betydnings fulde veninder. Heldigvis er jeg helt på talefod med den ene igen, og ja.. Med hende den anden er jeg lidt lost. Jeg føler mig virkelig forvirret, og ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Jeg kan pludselig begynde at græde, og falder først i søvn ved en 1-2 tiden i hverdagene, da jeg simpelthen spekulere over hvad jeg skal gøre dagen efter, hvordan jeg skal nå det, og hvad der skal laves med min pony næste dag, osv. Udover det er mine mave problemer begyndt at komme tilbage, det vil sige at jeg har så ondt i maven at jeg dårlig nok knap rejse mig (min far siger at det nok er fordi jeg spekulere for meget). Jeg står også i det problem, at jeg rigtig gerne vil afsted på ridelejr, men jeg er usikker på om jeg får råd. Det får mig til at tælle penge sammen, og regne på hvor mange penge jeg ca har til den tid, HVER dag. Mine tanker er helt væk fra skolen, og i frikvartererne sidder jeg alene i klassen, og laver alt muligt på min computer som jeg ikke har tid til når jeg kommer hjem (bla tjekker jeg hele tiden op på tog priser, hotel priser, osv til hest og rytter messen næste år). Når jeg skal ud til min pony tager jeg så ofte som muligt bussen, men desværre er der så mange, så jeg får klaus, og panikker nærmest.. Generelt hader jeg at være ude i offentligheden, da jeg ikke føler jeg passer ind.

Begge mine veninder har fortalt at de har følt sig udskiftet og til side sat, hvilket såre mig dybt. Jeg prøver vitterligt at gøre alle glade, men nu tænker jeg bare utrolig meget på om andre føler sig udskiftet.. Ja lige nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har hele tiden en sær følelse, og føler mig svimmel. I modsætningen til alt det her, går træningen forrygende med min pony, vi har aldrig haft så mange gode dage i træk, jeg lytter pludseligt til hvad han prøver og fortælle mig, og vores træning har så meget or over sig.

What to do?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er der galt?
  • #1   13. mar 2014 Angående de penge du sparer sammen til ridelejeren, kan du ikke finde ud af, hvad det koster, og så regne ud, hvor meget du skal ligge til side hver måned (hvis du har job selvfølgelig)? Så har du det faste beløb du skal ligge til side, og så ved du hvor meget du kan bruge på alt muligt andet. smiley

    Og ved det er svært, men prøv at slappe lidt af og få hovedet fri for alle dine tanker, det hjælper meget lige at have et lille pusterum fra det hele, gå en tur, hyg med din pony eller dine veninder. Og så forklar dine veninder, hvorfor du måske har været lidt fraværende på det sidste, da der er meget for dig at holde styr på lige nu, de vil helt sikkert gerne hjælpe dig eller snakke med dig om det, hvis du har brug for at komme ud med nogen frustrationer! smiley

    - Held og lykke med det hele, det skal nok gå, tror alle kender til det, når alt lige pludselig bliver for meget og der bare ikke er nok timer på et døgn.


  • #2   13. mar 2014 Snak med din læge, lyder til du har fået noget angst / stres noget - din læge burde kunne råde dig til rette hjælp - uden det koster dig penge

  • #3   13. mar 2014 Det lyder som noget panik angst og social fobi smiley kontakt din læge!!!

  • #4   13. mar 2014 Lyt til din krop. Du skriver det jo selv, den siger fra. Du byder dig selv noget ingen kan leve op til. Man kan ikke trylle og leve op til andres forventninger. Du skal være glad for dig selv, og droppe racet omkring at tilfredsstille alle andre. Ro på træk vejret dybt ind og få en tid hos lægen, så du kan få hjælp til at koble fra. Og finde dig selv. God bedring.

  • #5   14. mar 2014 Angående dine mave problemer, så tror jeg helt klart at de far har ret i at det er fordi at du tænker for meget. Jeg har selv haft mange mave problemer da jeg var lidt mindre, jeg endte med at blive indlagt på Viborg sygehus, de fandt ikke ud af hvad der var galt, men senere kom jeg hen til en dame, som fandt ud af det var fordi jeg tænkte for meget, så gør dit bedste for at lade vær med lade dine tanker køre helt op..
    God bedring, og held og lykke med det hele!


  • #6   14. mar 2014 Tusind tak allesammen for jeres svar. Jeg har fundet en ny strategi, og ligge bare pengene til siden, og lader være med at bruge nogle penge, også burde jeg få råd smiley

    Jeg snakker med mine forældre, og finder en tid hos lægen. Jeg har næsten lige været hos lægen, hvor jeg fik nogle piller for min mave, men spurgte ind til om jeg troede jeg havde stress..


  • #7   14. mar 2014 Piller? smiley
    håber at de hjælper dig! jeg fik sådan nogle dråber som jeg skulle tage i noget vand, og drikke det, for mave smerter smiley


  • #9   14. mar 2014 Camilla, det gjorde de desværre ikke, de gjorde det tværtimod bare værrer smiley
    Kainin, jeps jeg er også helt stoppet med at købe udstyr nu, skal have deaktiveret mine annoncer smiley


  • #10   15. mar 2014 Årh, hvad gør lægerne så for at hjælpe dig? smiley

Kommentér på:
Hvad er der galt?

Annonce