{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.818 visninger | Oprettet:

Erfaring med free jump bøjler {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Jeg går og overvejer om jeg skal anskaffe mig et par free jump bøjler til min spring sadel. Da jeg rider en del spring og military. Vil så lige hører fra nogen der har dem, om hvad de synes om dem? Er de værd at investere i?

Jeg synes det er mange penge, skal vil gerne sikre mig at det er det værd at købe, og at de er gode at ride med. Mange rider med dem, så vil hører om de er gode eller det ligeså meget er fordi at de er populære?

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med free jump bøjler
  • #1   7. apr 2016 Jeg har dem ikke selv - vil simpelthen ikke give så mange penge for nogle plastic bøjler, som jeg lige umiddelbart ikke kan se noget mega smart ved smiley

Men har du overvejet Herman Sprenger Bow Balance? De er vinklet, og er super lækre at ride med smiley Det koster heller ikke lige så meget smiley

• #2   7. apr 2016 Det er mange penge, men de er helt sikkert det værd! De sidder præcis det samme sted på foden gennem hele træningen pga de "pigge" der er på den brede trædeflade. Har haft nogle problemer med mit ene knæ, som fuldstændig forsvandt efter vi købte freejump bøjlerne, da de samtidig virker stødabsorberende. de virkede som de skulle da jeg faldt af min hest, og så satte vi dem bare "på plads" igen. Så for mig har de været alle pengene værd, og super fede hvis man også f.eks. kører et specielt farvetema til stævne smiley

• #3   7. apr 2016 Min veninde var i praktik et større sted hvor de havde dem, og de var hadet. Bla kunne de finde på at falde af stigremmene midt under ridning smiley

• #4   7. apr 2016 Bøjler og stig remme er alle pengene værd. smiley

Mette: Hvordan kan de falde af? Det er jeg meget uforstående overfor....

• #5   7. apr 2016 Hver en krone værd! Simpelthen så rare bøjler, de bliver siddende præcis hvor de skal, så snart jeg har fundet min kommende springsadel, så kommer der et par free jump bøjler med i købet, det er helt sikkert. smiley

• #6   7. apr 2016 Nu var det hverken mig eller min veninde der red, men de røg af og det var tilsyneladende ikke unormalt smiley

• #7   7. apr 2016 Jeg havde et par selvfølgelig med tilhørende stigremme. Desværre ødelagde Stigremmene min sadel, på grund af en produktionsfejl i remmen, da den lille lås sad og kørte frem og tilbage i læderet. Derfor kom der en rimelig kosmetisk rids i begge sider, hvor vi selvfølgelig klagede til stedet de var købt. Det viste sig at freejump godt vidste der havde været en produktionsfejl, med netop det problem jeg havde, og fik kompensation.

Jeg vil ikke anbefale bøjlen uden Stigremmen, og da jeg ikke kan anbefale Stigremmen, bliver det et klart "dont do it" herfra. Desværre, for de er fede. Min kære albion springsadel har bare ikke haft godt af at have dem på, og de dybe ridser i læderet kan ikke pudses op:/

• #8   7. apr 2016 Jeg bruger disse i stedet. De hjælper med at få hælene ned, da vægtfordelingen i bøjlen er lavet på en helt speciel måde, de er fede, og så er de lavet i titanium.

Derudover har de en stor trædeflade, som for mig at se, gør det lidt nemmere at " være i" smiley

https://www.abrideudstyr.dk/shop/br-titanio-springboejle-8987p.html

• #9   7. apr 2016 Jeg har 2 par og jeg eeeeelsker dem! Og her er de altså aldrig faldet af, ikke engang til Internationale militarystævner... smiley

Jeg har et dårligt knæ som gør at jeg til tider ikke kan styre det helt, så før i tiden tabte jeg min stigbøjler flere gange under en normal træning. Jeg har ikke tabt min stigbøjle en eneste gang i de 10 måneder jeg har haft dem. De sidder godt på foden, og elsker at de 'vender den rigtige vej'. Og så er det også et + at de kan tages af så man kan stille dem ved siden af sadlen hvis de fx er beskidte smiley

Og man kan altså sagtens bruge dem med normale stigremme - det gør jeg. smiley

profilbillede
  • #10   13. maj 2016 Jeg er helt vildt glad for mine! Jeg har det med at smide mine bøjler (også Herman sprenger) men disse sidder fuldstændigt som de skal smiley jeg rider med almindelige stigeremme og har aldrig oplevet at de er faldet af, og har aldrig nogensinde hørt om det smiley syntes de er 2000 kr værd smiley

• #11   11. aug 2018 Hvor bred er one size

Kommentér på:
Erfaring med free jump bøjler

Annonce