{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Jer med rytter på under 6 år {{forumTopicSubject}}

Er der nogen derude?

Jeg fik af vide i den lokale rideudstyrbutik, at de har en del der kommer ind med de helt små ryttere, men jeg ser bare aldrig nogen, men så igen vi har hesten stående hjemme.

Vi er så begyndt at tage ud til stævner, men sidste gang var vi de eneste med trækker på i klassen, og den eneste shetlænder. Næste stævne vi er tilmeldt er vi også de eneste.

Jeg tænkte at det jo kunne være meget rart at dele erfaringer, tips og tricks, samt at se om man evt skulle til de samme stævner smiley
Min datter skal først nu til rigtig at lære at styre hesten, samt letridning, og der kunne jeg da i hvert fald godt bruge nogle tips smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer med rytter på under 6 år
  • #1   27. apr 2016 Min bonus datter på 4 år har gået til ridning i en måned nu. Allerede på 2. time blev hun sat ind i, hvordan hesten skulle styres. Ridelæreren satte kegler op, som hun skulle styre hesten ind i mellem. Hun har travet et par gange nu, men vi er ikke gået i gang med letridning endnu. Forventer at det kommer ved næste undervisningstime smiley

• #2   27. apr 2016 Jeg har en miniputhold på en rideskole med 6 ryttere under 6 år. Men i den alder har de færreste egen pony og rider kun interne elevstævner på egne rideskoler.

• #3   27. apr 2016 Hold da op Tina var det i snor? Min datter har lidt svært ved at huske ikke at hive i begge tøjler, men vi er også kun lige gået i gang med det (brugte ca. 5 minutter på det til sidst i ridningen)

Sofie, det forklarer jo så hvorfor forhandleren siger at der kommer mange, men at jeg aldrig ser nogen smiley Her omkring har jeg dog kun set at de kan starte rideskole når de er 5-6 år, og min datter er kun 4

• #4   27. apr 2016 Jeg går ved siden af, men styrer ikke hesten for hende. Sidste gang sluttede hun helt selv af, hvor jeg stod inde på midten af ridehuset. I trav holder jeg fast i ryggen af hende, men vi skal have lært hende noget let ridning nu her smiley

Kommentér på:
Jer med rytter på under 6 år

Annonce