{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Mordax huller i sko der sidder på? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den uheldige situation, at min hest lige har fået nye sko på, men da jeg ikke var i stalden da smeden kom, fik han ikke besked på at der skulle huller i. Desværre min egen skyld smiley

Jeg vil helst ikke betale for helt nye sko når de nuværrende kun er 2 uger gamle, men mangler hullerne eftersom jeg er springrytter. Min far og jeg er begyndt at udtænke en måde selv at lave hullerne på i de sko min hest har på nu.

Jeg ville høre, om der er nogen af jer der har prøvet det, og eventuel kan komme med lidt inspiration hæhæ smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mordax huller i sko der sidder på?
  • #1   1. maj 2016 Tror nok jeg ville ringe til smeden spørge ham om han ikke vil komme og hive skoene af lave huller i og sætte dem på igen. Det er billigere an nye sko og lave det selv tror jeg er pænt umuligt.

• #2   1. maj 2016 Der skal special bor til for at bore i metal, samt væske for at boret ikke brander varmt.

Jeg ville aldrig selv stå med en hov og skulle bore i en metalsko. Så der er nok ikke andet for end at få smeden ud igen og enten skifte skoene eller at han laver huller i dem når de er kommet af.

Til en anden gang så sig det/skriv det når du bestiller smeden smiley

• #3   1. maj 2016 Det ville simpelthen ikke ku lade sig gøre, at lave det på den måde.
    Smeden ud, skoen af, borer hul, på med skoen.

• #4   1. maj 2016 I kan ikke begynde at bore i en sko der sidder på hesten. Boret vil vride i skoen, hvilket vil slå skoen skæv og evt. gøre ondt på hesten.

Jeg ville ringe til smeden og spørger om i kan finde en løsning sammen. Evt. et par billigere nye sko eller sådan noget smiley

Kommentér på:
Mordax huller i sko der sidder på?

Annonce