{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

penge til hest argh ! {{forumTopicSubject}}

nu er jeg så pisse glad fordi jeg er blevet tilbudt at købe en lækker hingst der næsten springer s klasser. og det vil jeg jo ligesom ikke sige nej til. så sagde jeg det til min mor (min far skred da jeg var baby, så ham kunne jeg ikke sige det til) at jeg var blevet tilbudt en lækker hingst om jeg ikke godt måtte få ham. og hun sagde at hun lige skulle finde ud af prisen og sådan noget. men så idag siger hun at hvis jeg skal ha ham. skal jeg ha et job (selvom jeg ligesom er bog opsætter henne på min skole)så jeg kan betale halv delen af opstaldningen og mad og dyrelæge regninger o.s.v. også siger hun at hun ved altså ikke om hun har penge til det og jeg har jo også lektier for og alt det der. nå men så sagde hun at hun lige måtte tænke over det en sidste gang. men altså jeg går bare op til min mormor og viser hende mine hundeøjne og fortæller med en sød stemme. også vil hun med glæde betale. men altså jeg er bare bange for at jeg ikke må få ham og hvis vi ikke har penge nok. opstaldningen koster 1625 kr om måneden med foder og boks og halm og en gratis undervisnings time og folde o.s.v men smed koster jo også 1000 kr for 4 sko og så er der dyrelægeregninger og hesten. ved bare ikke. hvad ville du gøre !!
knuz mie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  penge til hest argh !
Kommentér på:
penge til hest argh !

Annonce