{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Ridelejr - hvor skal I hen? {{forumTopicSubject}}

Jaa, nu siger overskriften jo nok det meste smiley

Men nu nærmer sommeren sig, og for mange af os med heste og ponyer, er sommerferie = ridelejr på et tidspunkt smiley

SÅ, kunne da godt tænke mig at høre Jer andre herinde, om hvor I skal hen, hvornår skal I derhen, har I været der før, skal I have egen hest/pony med (hvilken, så kan vi jo lige kigge lidt profiler smiley ) og hvorfor blev det lige dén ridelejr smiley ?

Selv skal jeg i uge 31 på Sindbjerg Ridelejr.
Har været på ridelejren siden 2012, og har i alt været der 6 uger på de fire år, da jeg var afsted en uge i 2012, to uger i 2013, en uge i 2014 og to uger i 2015 smiley
Jeg skal have min egen pony, Frida, med, har de to andre år haft Waardhoeve's Ilona (Maggie) med, da Frida ikke var klar - sidste år var første gang jeg havde Frida med, hun var redet i ca. 7-8 måneder sammenlagt, og hun var SÅ sej begge uger! Selv da en gjordtrykning gjorde, at jeg ikke kunne ride med sadel på hende hele den sidste uge; så måtte vi jo springe og ride dressur og ture uden sadel smiley
Det blev Sindbjerg fordi det ganske simpelt er den bedste ridelejr! Har aldrig været på andre, og kommer det helt klart heller ikke! Sindbjerg har alt jeg har brug for, og det er ugerne på ridelejr der er med til at give mig de bedste uger i mine sommerferier smiley

Så kom gerne med jeres oplevelser med ridelejr, ville da være så hyggeligt at læse smiley

Billedet er fra ridelejr sidste år i den anden uge, hvor jeg, som nævnt, ikke kunne ride med sadel på Frida pga. en gjordtrykning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridelejr - hvor skal I hen?
  • #1   16. maj 2016 Jeg skal aftes på ryttergårdens horsemanship center smiley

• #2   16. maj 2016 I uge 26 skal jeg på ridelejeren Camilla Stormont. Jeg har aldrig været der før og kender ikke nogen som har.
    Jeg er faktisk aldrig rigtig på ridelejr men i år ville jeg gerne afsted.

Jeg tager min ismulle Snepill, og min helt nye miniaturehest Mr. Swing King med. Jeg valgte lige den ridelejr fordi at jeg for det første kunne have begge med og så fordi at der både er jordtræning, tillidsøvelser og ridning.

• #3   16. maj 2016 Jeg skal faktisk også afsted på Camilla Stormonts lejr! Var med sidste år og har siden da også modtaget undervisning af hende! Hun har lige nu også min ene hest på låns det næste års tid smiley skal afsted i uge 30 og afsted som hjælper i uge 26 smiley

Ismullen : du har intet at bekymre dig om, alle er super søde og Camilla er rigtig god til at få os rystet sammen smiley har du nogen spørgsmål så kan du da bare skrive smiley

• #4   16. maj 2016 Tak. Jeg glæder mig også helt vildt smiley

• #5   16. maj 2016 Jeg skal på Mia Lykke Nielsens ridelejr i uge 28 mener jeg, jeg har været der de sidste 2 år flere gange smiley
    Første år blev min og min veninde udtaget til et showhold til store hestedag hvilket ridelejreren vi skal på også er til. Så det bliver helt sikkert super fedt! smiley

• #6   16. maj 2016 Jeg skal på Østrup Turridnings ridelejr, det er SÅ fantastisk derovre *-*
    Det er mit andet år derovre, og selvom det kun er 4 dage, så rider man næsten hele dagen i skov og en af dagene er vi på stranden smiley
    Alle hestene er lydhøre og dejlig nemme at ride *-*

• #7   16. maj 2016 Jeg skal også på Sindbjerg ridelejr og var der også sidste år. Jeg skal have Cezanne med. Jeg skal afsted i uge 30. Jeg glæder mig helt vildt smiley

• #8   16. maj 2016 Jeg skal på nørderidelejr ved Pauline Preston.
    En blanding af arbejde med rytterens krop/opstilling, træning af hestene og anatomisk/biomekanisk nørderi smiley

• #9   16. maj 2016 Jeg skal på ridecares ridelejr. Det er der min mule Silva står og det er andet år vi skal på ridelejr derude sammen. Ellers har jeg været på ridelejr derude siden 2011 sammen med en rideskolepony så har ikke rigtig prøvet andet xD men næste år tar jeg på en ny ridelejr!

• #10   16. maj 2016 Har ikke været på ridelejr i flere år og jeg saaaavner det. Men har simpelthen ikke råd.. Og Tinka er endnu ikke tilredet såh :3. Først om et par måneder.

Men regner med at jeg skal være hjælper hos min undervisers ridelejr, Valhalla Heart sommerlejr. Så jeg får lidt den vej igennem :3.

• #11   17. maj 2016 Jeg skal på mønstergårdenens ridelejr i 26;-)

Kommentér på:
Ridelejr - hvor skal I hen?

Annonce