Ridelejr - hvor skal I hen? {{forumTopicSubject}}
Jaa, nu siger overskriften jo nok det meste
Men nu nærmer sommeren sig, og for mange af os med heste og ponyer, er sommerferie = ridelejr på et tidspunkt
SÅ, kunne da godt tænke mig at høre Jer andre herinde, om hvor I skal hen, hvornår skal I derhen, har I været der før, skal I have egen hest/pony med (hvilken, så kan vi jo lige kigge lidt profiler
) og hvorfor blev det lige dén ridelejr
?
Selv skal jeg i uge 31 på Sindbjerg Ridelejr.
Har været på ridelejren siden 2012, og har i alt været der 6 uger på de fire år, da jeg var afsted en uge i 2012, to uger i 2013, en uge i 2014 og to uger i 2015
Jeg skal have min egen pony, Frida, med, har de to andre år haft Waardhoeve's Ilona (Maggie) med, da Frida ikke var klar - sidste år var første gang jeg havde Frida med, hun var redet i ca. 7-8 måneder sammenlagt, og hun var SÅ sej begge uger! Selv da en gjordtrykning gjorde, at jeg ikke kunne ride med sadel på hende hele den sidste uge; så måtte vi jo springe og ride dressur og ture uden sadel
Det blev Sindbjerg fordi det ganske simpelt er den bedste ridelejr! Har aldrig været på andre, og kommer det helt klart heller ikke! Sindbjerg har alt jeg har brug for, og det er ugerne på ridelejr der er med til at give mig de bedste uger i mine sommerferier
Så kom gerne med jeres oplevelser med ridelejr, ville da være så hyggeligt at læse
Billedet er fra ridelejr sidste år i den anden uge, hvor jeg, som nævnt, ikke kunne ride med sadel på Frida pga. en gjordtrykning
dec 2014
Følger: 42 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 293
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 245
Jeg er faktisk aldrig rigtig på ridelejr men i år ville jeg gerne afsted.
Jeg tager min ismulle Snepill, og min helt nye miniaturehest Mr. Swing King med. Jeg valgte lige den ridelejr fordi at jeg for det første kunne have begge med og så fordi at der både er jordtræning, tillidsøvelser og ridning.
apr 2014
Følger: 23 Følgere: 14 Heste: 5 Emner: 24 Svar: 250
Ismullen : du har intet at bekymre dig om, alle er super søde og Camilla er rigtig god til at få os rystet sammen
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 245
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
Første år blev min og min veninde udtaget til et showhold til store hestedag hvilket ridelejreren vi skal på også er til. Så det bliver helt sikkert super fedt!
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 200 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 744
Det er mit andet år derovre, og selvom det kun er 4 dage, så rider man næsten hele dagen i skov og en af dagene er vi på stranden
Alle hestene er lydhøre og dejlig nemme at ride *-*
aug 2015
Følger: 15 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 152
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
En blanding af arbejde med rytterens krop/opstilling, træning af hestene og anatomisk/biomekanisk nørderi
sep 2014
Følger: 37 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 203
nov 2008
Følger: 265 Følgere: 1262 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.438
Men regner med at jeg skal være hjælper hos min undervisers ridelejr, Valhalla Heart sommerlejr. Så jeg får lidt den vej igennem :3.
maj 2015
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 30 Svar: 105
Ridelejr - hvor skal I hen?