{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.416 visninger | Oprettet:

Hjælp til dyrlægeregning {{forumTopicSubject}}

Min dejlige pinto-dreng, var så uheldig at blive seriøst syg søndag d. 26/6 om aftenen. (Kolik) dyrlægen kom og behandlede ham, men han var stadig syg. Endte med at køre ham til Ansager dyrehospital om natten.
Han er pt indlagt på 9. døgn, med stortarmsforstoppelse, heldigvis i bedring. Men er slet ikke i tvivl om at regningen bliver sindssygt stor.
Jeg er blevet fortalt at jeg kan søge legater og fonde, om hjælp (tilskud) til regningen.
Men jeg har ledt og ledt, kan "kun" finde nogen til hunde og katte og andre stuedyr. Håber der er nogen, der kan komme med bud på, hvor jeg skal henvende mig.
Som førtidspensionist, hænger pengene absolut ikke på træerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til dyrlægeregning
  • #1   6. jul 2016
    Jeg har desværre ikke hørt om nogen. Og tror ikke du får henvisning til nogen - nok bare en tråd med folk der mener du ikke skal ha' hest hvis du ikke har råd.

Men snak med dyrlægen/hospitalet. De fleste er helt ok med at man afbetaler. De vil hellere have lidt penge ad gangen, end ingen.

• #3   6. jul 2016 Folk må da helt helt klart gerne have deres mening om hvor vidt jeg skal have hest eller ej.
    Klart jeg skal have en afdragsordning.....
    Et gæt på en regning er ca 20.000kr, det er nu de færreste hesteejere, der lige kan rykke den slags beløb ud af økonomien

• #5   6. jul 2016 Så vidt jeg ved gælder det kun husdyr, så din eneste mulighed er umiddelbart en afdrags ordning.
    Sådan noget forstoppelses fis, er desværre hamrende dyrt, min var indlagt i 4 dage og det kostede over 10.000kr.
    God bedring med din hyp.

• #6   6. jul 2016 skal jeg så komme med den provokerende besked som jeg fik da jeg brugte over 3000 på 1.5 måned på bare fucking muk

du skal da bare være glad for at du ikke har en regning på 45000

(skal jeg skræmme dig og sige det var hvad der var blevet brugt på en operation af sandkolik/tarmslyng)
    i tror 10 dage på hospital
    argh

hmm du må spørge om du må få en afdragsordning af dyrlægen

• #7   6. jul 2016 Ved Ansager kan du lave en afdragsordning, hvis du spørger til omkring det smiley

• #8   6. jul 2016 Jeg synes du skal kontakte Ansager og snakke lidt økonomi smiley Kolik/indlagte regninger kan sagtens blive større end 20k. Snak afdragsordning, hvor er I nu og hvor langt du vil gå. Jeg ved godt han er i bedring, men det kan gå den forkerte vej igen... Og jeg ved godt det heller ikke er sjovt at tænke på, men vil du kunne klare det, hvis den trækker op til 35k? Eller hvis den pludselig udvikler sig en til kirurgisk patient og den løber op i 45k?

Jeg kender desværre ikke til nogen fonde som kan hjælpe dig smiley Det eneste jeg kender, som hjælper på regningen er en forsikring. Men rigtig rigtig god bedring til din dreng!

• #9   6. jul 2016 Tror det eneste hjælp du kan få er ved at starte en privatindsamling.
    Jeg er selv førtidspensionist og har da formået at ligge 1000 kr. af til opsparing næsten hver måned og har derfor en pæn stor buffer hvis der skulle komme en uventet dyrlægeregning eller andet.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #10   6. jul 2016 Har du talt med dyrlægen om mulighed for afdrag?

ellers så tal med banken om et lån smiley

• #11   6. jul 2016 Jeg har sat grænsen ved operation. Dyrlægerne dernede er sindssygt dygtige og jeg stoler 100% på deres behandling. Det er ikke indlæggelsen der er dyr, det er behandlingerne han får der koster.
    Jeg har på ingen måde forventet at få hele beløbet dækket nogen steder. Og ja afdragsordning er helt klart planen. Og dejligt at folk ikke dømmer mig på hvorvidt jeg har råd til hest eller ej ??????????????????

• #12   6. jul 2016 Du kan prøve at søge dette:
    http://www.dyrenesdags-komite.dk/31679316
    Synes ikke, at jeg kan se, at det er forbeholdt hund og kat smiley

• #13   6. jul 2016 Der vil hun ikke komme i betragtning alene på husstands indkomsten. Uanset om hun skulle bo alene eller bo sammen med en som skulle være på kontanthjælp, der vil førtidspensionen overstige de 9000 kr. ved begge tilfælde.

Kommentér på:
Hjælp til dyrlægeregning

Annonce